• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Gaskarl
    LindaLove skrev 2023-07-04 13:00:05 följande:

jag lärde mig att onanera genom att trycka/gnida mig mot framförallt stolshörn när jag var typ 14 och jag kan göra det nästintill obemärkt.  // Skrattande Jag har fejkat många "nysningar" när jag fått orgasm!!
    Men ett erkännande nu. Jag onanerar i princip varje gång jag går till frissan!! Förvånad Tungan ute Jag kan inte ens minnas när jag inte gjorde det senast! Under skynket och samtidigt som hon fixar med mitt hår. Fantastiskt!!

Är det liksom en grej du har, eller blir du kåt av frissan? 
  • LindaLove
    Gaskarl skrev 2023-07-04 13:08:49 följande:
    Är det liksom en grej du har, eller blir du kåt av frissan? 
    Det är mest att det känns så förbjudet att göra det där! Skrattande 
    Nysningsursäkten funkar extra bra hos frissan, eftersom man kan skylla på massa olika saker. Hår som flyger i luften, starka dofter osv! Min förra frissa sa till och med, halvskrattande att jag alltid nyser när jag är hos henne! Skrattande Men det är att jag kommer!!
  • Gaskarl
    LindaLove skrev 2023-07-04 15:32:07 följande:
    Nysningsursäkten funkar extra bra hos frissan, eftersom man kan skylla på massa olika saker. Hår som flyger i luften, starka dofter osv! Min förra frissa sa till och med, halvskrattande att jag alltid nyser när jag är hos henne! Skrattande Men det är att jag kommer!!
    Fan vad häftigt, ska kanske plugga till frisör.Skrattande
  • LindaLove

Intressant hur få som kommenterar här i forumet, men istället väljer att skriva privata meddelanden till mig och kommentera.......................... så tröttsamt! "Åh, berätta mer? Hur brukar du gå tillväga? Vad har du på dig när du går till frissan?"
    Kan vi inte hålla detta till att vara levande forum? Måste det handla om indirekta raggningsförsök eller grotta ner sig i sin kåthet?!
    Var istället med och bidra och krydda forumet?

• Anonym (Milla)

mycket enklare som tjej att göra. måste inte heller köra tills man är klar.. kan va nice att bara småpilla lite..

• Anonym (västeråsaren)

Onani kan vara mycket olika saker. Jag tryckte kuken mot en stång i bussen så att två tjejer såg och intresserade sig för det väldigt mycket.. Skrattande 

• Anonym (Konfunderad)
    Milton x skrev 2007-04-18 15:32:44 följande:

Om jag var i simhallen med min son och ngn stod och runkade i duschen skulle jag knocka den personen ( flera ggr )

Så du skulle väntat till stackarn vaknade upp från att ha blivit knockad och sedan knockat honom igen - gång på gång? Låter ju sjukt tidskrävande. Tror också din son hade tyckt det var minst lika traumatiserade att se pappa misshandla en naken man gång på gång för att sedan förmodligen hamna hos polisen och eventuellt fängelse. 

Utöver det hade nog din son fått en väldigt skev relation till onani efter ett sånt trauma. 

Men gissar på att du mest snackar.
  • PunkPyret
    LindaLove skrev 2023-07-04 15:32:07 följande:
    Härligt!  Hos frissan har jag också smekt lite, i kort kjol under skynket, men jag har aldrig vågat pulla på så att jag kommit. Däremot blev jag så kåt en gång att jag gick ut i bilen, la mig i baksätet och körde färdigt på någon minut. Det var en ljum höstkväll och ganska mörkt så ingen såg in i bilen, men i min fantasi just där och då var det ljust och jag hade publik...
  • Anonym (Egen njutning)

Trevlig tråd detta.
    Händer ibland att man blir så kåt att man runkar på bussen hem från jobbet.
    Har gjort det på flera udda ställen. Rest mycket i mitt förra arbete, så då finns det ju ingen risk att man blir igenkänd. Grejen som tänder mig är risken att bli påkommen. Men det var lättare för, innan mobilkameran fanns. Nu är det ju stor risk att man hamnar på nätet tyvärr.
    På ett hotell en gång hängde jag upp "städaskylten" på dörren. Fanns många fina städerskor där. La mig på sängen och startade en porrfilm. Tog en halvtimme innan jag hörde en lätt knackning innan dörren öppnades. Personen som kom in såg rätt bra ut, men hade alldeles för mycket skägg😂 Det blev nästan pinsammare än att det kom in en tjej.

• Anonym (Åhhh)

Inte gjort det offentligt. Men på ett sunkigt hotell i Sthlm  Singelrum med tunna väggar? hade det mysigt med min nya womannizer (första gången jag använde en en just sån). Aldrig fått sån grym orgasm och jag stönade och kved högt. Hörde att min hotell-granne började stöna efter en stund. Detta hände tre gånger under hotell-natten. Jag började och efter en stund hördes ljud från grannen :) så upptändande. 

Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?