• Annicapannika

Vad är det bästa med din andra hälft?

Tycker att det tas upp så mycket tråkigt om våra män/kvinnor och saknar lite av det där "vad jag älskar mest hos min andra hälft" andan. Det är ju tyvärr så att man mest tar upp det dåliga.

Men kan bara berätta två saker som min man gjorde för mig igår som visar att han älskar mig:
    - Vi har varit och köpt glass hela familjen och alla sitter och mumsar på sin GODA glass förutom jag som var så puckad så jag tänkte testa en nyhet. Den var oätlig och efter mycket om och men så har mannen övertygat mig om att vi ska byta glass så jag får hans goda och han tar min äckliga. (Vi bytte tillbaka efter en stund så jag åt inte upp hela hans)
    - Jag var jättetrött igår för jag gick upp tidigt på morgonen (det var mannens födelsedag och jag kan ju inte direkt begära att han ska ta hand om sina barn på morgonen när han fyller år). På kvällen tycker han då att jag ska gå och slumra lite så lägger han barnen själv.

Ja, bara två saker som talar sitt tydliga språk. Jag älskar verkligen min man! Jag skulle kunna berätta massa mer saker som han gör för mig.

Vad är så otroligt bra med era män?!! Snälla berätta!

• Svar på tråden Vad är det bästa med din andra hälft?
  • Gisse the one

Min man är min bästa vän, det säger allt

*Kärleken är en makt och inte en vilja, den faller lika lätt på lort som på en lilja*
  • NenniePennie

Att han finns, såklart. Hehe. Att han bryr sig om mig och står ut med mig. Att han håller om mig när vi ska sova, trots att han får ont i ryggen. Att han vill ha en framtid med mig.

Oj, så mycket bra det finns. Kan säkert komma på 10000000000000 flera bra saker.

• Tjej 83

allt o inget haha
    ne men han är så rolig o säger-ja ja lovar o göra de o de o de...
    men gör inget haha
    ne men han gör de la dagen efter han säger det. tar lite lång tid men de blir ju gjort tillslut.
    o så kan han åka låååååångt o köpa saker om alla andra affärer är stängda tex,
    så jaa han är bäst

• middiz

älskar så mycke så det går inte få plats med allt, men en sak e ju att  när han e ledig  eller jobbar  eftermiddag tar han våran dotter på morronen så jag  får sova!
    Igår när jag va i duschen så städade  han iodning  i  köket.. det e  alla dom småsakerna som gör att  jag vill leva resten  av mitt liv med han

• Annicapannika

Men visst är det så, att småsakerna är så viktiga!! Det är ju de sakerna som är grädden på moset så att säga!

• middiz

sen att han har en sån otroligt fin rumpa e ju bara ett plus i kanten

• Annicapannika

middiz: haha!!! Min har välsvarade ben!! (dock inte lika välsvarvad mage)

• middiz

hehe samma med magnus mage han skyller på att det e min mat som gjort det!

• Madam

oj det finns ju så mycket

Sättet han väcker mig på om han vaknar först (kryper tätt intill och kramas)
    Är så mån om att jag ska må bra och ha det bra.
    Att han gärna diskar eftersom jag hatar det

Finns massor med små saker som han gör fast han kanske inte tänker på det

*tunisien 8/6..Wohoo*
  • ninanell

Att min andra hälft är andra halvan av mig och inte är en del av någon annan. Jag är hel.
    Ingen man/kvinna kan vara mitt halva jag.
    Jag har insett det och är i utveckling och lycka.
    DET är det bästa, med mitt halva Jag.

• Husali

När jag var gravid och blev sjukt sugen på milkshake klockan elva på kvällen, så klev min Jocke upp ur sängen, klädde på sig och gick ut i ösregn, tog bilen och åkte till donken (1,5 mil) enbart för att få höra att milshakemaskinen är trasig.

Det är kärlek. Min Jocke.

• HWikström

Min sambo går upp varje helg klockan halv sju med dottern som vaknar då. Jag får däremot ligga kvar och sova tills klockan nio. Och varje gång vår dotter vill gå in och hoppa i vår säng där jag sover säge hennes pappa:
    - Väck inte mamma hon måste få sova sin skönhetssömn så att hon förblir lika vacker och fin som hon är nu.
    Tycker jag är jätte gulligt.
    Inte för att jag tror att han skulle älska mig mindre om jag såg annorlunda ut än vad jag gör nu. Eller hur man nu ska säga.

• Bluescreen

Att han älskar mig såååå mycket fastän jag just nu är ett känslomässigt vrak.

Små överraskningar som sju stooora röda mercedesrosor levererade till dörren en fredageftermiddag. (distansförhållande, 38 mil)

Förtroendet att lämna sina bilnycklar (Z3-a) till mig fastän han vet att jag är fartglad och önskan om att jag skall köra försiktigt för att han är rädd om MIG, inte bilen.

Att han kör till mig (nästan 80 mil på en helg) bara för att han älskar mig, nästan varje helg.

Att han bjuder ut mig på middagar all inklusive, tillsammans med mina vänner, när jag har ont om pengar för att han vet att jag tycker det är så mysigt att umgås med vännerna och honom.

Att han frågar mig hur jag känner om olika saker, och lyssnar på svaret.

Jaaa, massor helt enkelt. Min karl är bäst i världen.

• Genus

Att han är min bästa vän, också. Utöver allt annat en pojkvän/sambo är. Den människa som jag är mest bekväm med och som, även om han kan gnälla och var arg över en del av mina sidor, älskar mig som jag är. Sen lagar han lyxigt god mat också! Och är den självklare lekfarbrorn på sitt jobb när de anställdas barn vill komma och ploja med datorerna :) Han är dessutom far till barnet jag bär i magen...Love him!!//G

Svar på tråden Vad är det bästa med din andra hälft?