Vad är det bästa med din andra hälft?
Tycker att det tas upp så mycket tråkigt om våra män/kvinnor och saknar lite av det där "vad jag älskar mest hos min andra hälft" andan. Det är ju tyvärr så att man mest tar upp det dåliga.
Men kan bara berätta två saker som min man gjorde för mig igår som visar att han älskar mig:
- Vi har varit och köpt glass hela familjen och alla sitter och mumsar på sin GODA glass förutom jag som var så puckad så jag tänkte testa en nyhet. Den var oätlig och efter mycket om och men så har mannen övertygat mig om att vi ska byta glass så jag får hans goda och han tar min äckliga. (Vi bytte tillbaka efter en stund så jag åt inte upp hela hans)
- Jag var jättetrött igår för jag gick upp tidigt på morgonen (det var mannens födelsedag och jag kan ju inte direkt begära att han ska ta hand om sina barn på morgonen när han fyller år). På kvällen tycker han då att jag ska gå och slumra lite så lägger han barnen själv.
Ja, bara två saker som talar sitt tydliga språk. Jag älskar verkligen min man! Jag skulle kunna berätta massa mer saker som han gör för mig.
Vad är så otroligt bra med era män?!! Snälla berätta!