• Mickeys

Har någon åkt med Airtours till Zakynthos, bra el dåligt?

Ska åka till Zakynthos 2v i sommar. Men har aldrig åkt med Airtours ? Någon som har erfarenhet bra eller dåligt?

• Svar på tråden Har någon åkt med Airtours till Zakynthos, bra el dåligt?
  • Clever LG

Har tyvärr bara åkt med apollo men har vänner som åkt med Airtours och varit nöjda. Dock är Zakynthos en underbar ö. Missa inte båtturen som går runt ön så att ni får se smugglers wreck!!

• Saki

Vi åkte med Airtours till Kreta för två år sedan. Har inget att klaga på alls!

• Pikku Enkeli

Åh vad bra med tips! Ska till Zakynthos med Airtours om tre veckor! TS, vart ska ni bo?

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Stor A

Mickeys, jag åkte med Airtours till Zakynthos för 2 år sedan, och det var ok. Det enda jag skulle kunna klaga på är möjligen att planen var lite små och det kan å andra sidan bero på att jag är lite flygrädd. Väl framme var allt helt perfekt, ingen skillnad mot när jag rest med Apollo, Ving eller något annat bolag. Hoppas ni får en underbar vistelse på ön.

• Ciceli

Jag har rest med Airtours till både Santorini och Kreta, funkade jättebra!

• Pikku Enkeli

De har krånglat för oss. Flyttade flygtiderna rejält och på hemvägen måste vi mellanlanda. Ställer till problem för oss.

• Stor A
    Pikku Enkeli skrev 2007-05-05 16:13:56 följande:
    De har krånglat för oss. Flyttade flygtiderna rejält och på hemvägen måste vi mellanlanda. Ställer till problem för oss.
    Var i från reser ni? Varför har det blivit problem? Pratade nyss med en kompis och hennes syster skulle oxå resa i slutet av maj och även dom hade fått ändrade flygtider.
  • Pikku Enkeli
    Stor A skrev 2007-05-05 16:17:49 följande:
    Var i från reser ni? Varför har det blivit problem? Pratade nyss med en kompis och hennes syster skulle oxå resa i slutet av maj och även dom hade fått ändrade flygtider.
    Arlanda. För att de flyttar fam flygtiderna massor på dagen, vilket innebär att vi hade kunnat åka till Arlanda samma dag som flyget avgår, istället för att ta tåg och bo på hotell som vi bokat. Nu blir det liksom onödig kostnad. Hem ställer det till för att flyget går mycket senare och min mamma börjar jobba innan vi ens är i Sverige..
  • Stor A

PikkuEnkeli; det låter inge roligt med en sån start på semestern, lider med er. Onödiga kostnader är ju inget man vill ha när man ska resa bort. Går det inte att boka av hotellet? Pengarna för tågbiljetterna brukar däremot kanske vara svåra att få tillbaka för man bokar ju mest till Justnu pris.

• Pikku Enkeli

Stor A:
    Jo hotellet går att boka av, men inte tåget. Det ställer till värst med hemresan eftersom mammas semester är slut...

• Stor A

PikkuEnkeli; åker ni nu snart? Är det lång tid som ni är barnvaktslösa?

• Pikku Enkeli
    Stor A skrev 2007-05-05 16:35:32 följande:
    PikkuEnkeli; åker ni nu snart? Är det lång tid som ni är barnvaktslösa?
    Vi åker 11maj. Vadå barnvaktslösa? Jag har inte ens barn!
  • Stor A

PikkuEnkeli; förlåt jag missförstod dig, fick för mig att din mamma skulle vara barnvakt. Ojoj jag ska nog inte läsa så fort så jag blandar ihop saker. Förlåt än en gång. När ska din mamma börja jobba, hoppas jag är rätt ute nu.

• Pikku Enkeli

Nej, det är jag och min mamma som ska åka. Hon börjar kl 18, vi landar vid midnatt, alltså sex timmar senare.

• Stor A

Undrar hur man kan lösa detta. Man blir lite frustrerad när det blir problem redan innan man åkt iväg. 2005 när jag var iväg på semester och skulle hem så visade det sig att planet var ca 5 timmar försenat. Det plan som skulle ta oss till Sverige hade inte startat än när vi blev hämtade från hotellet. Hoppas att allt löser sig och att ni får en underbar semester.

Svar på tråden Har någon åkt med Airtours till Zakynthos, bra el dåligt?