• Sillö

Vad tycker ni om Stokke Tripp Trapp?

Vad tycker ni om Stokke Tripp Trapp? Bra köp?

• Svar på tråden Vad tycker ni om Stokke Tripp Trapp?
  • Sara Li

Ja det är ett bra köp. Men vi ska nog flytta ner fotstödet, för vår dotter bara tar spjärn mot det och hoppar i stolen hela tiden. Inte så lätt när man ska mata... Jag gillar att man kan variera stolen så mycket som man kan. Att den kan växa med barnet.

Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • strojes

vi köpte en begagnad. tycker de är väldigt dyra att köpa nya. den funkar bra. lätt för dottern att klättra i och ur själv = vi slipper lyfta varje gång. den funkar att ha lääääänge. tom en vuxen kan ju sitta på den!

• En Frida

Jag är nöjd med vår fast jag håller med Sara Li om det där med att ta spjärn med fötterna. Han är 11 månader och vill absolut inte sitta still i den stolen längre.

• burnisen

Tycker om våran jätte mycket! och om man nu bryr sigom det så tycker ja den passar in i hemmet med

.?:*¨¨*:?.Älskar min Alvin 060922 .?:*¨¨*:?.
  • Anai

Min 14-månaders tycker om den jättemycket. Den enda nackdelen är att den är lite svår att torka av, det är så många skrymslen och vrår!

• plutto

Vi köpte begagnade stolar till våra barn när de skulle börja sitta med vid bordet och de använder dem fortfarande. De är 10 och 6 år nu...

Vi gillar TrippTrapp!

• Clis

Oh ja! Mycket bra köp! Ebba 5 månader sitter jätte bra i den!
    Och är ju suveränt att den aldrig blir för liten

• Teskedsmamman

Ta bort nedersta trappsteget när de sitter med bygel, annars tar de sig bara ur, men det klarar de ändå med de flesta stolar Jag älskar stolen, det är ett bra köp!

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.27) BF - 070723
  • Moster Ninna

Det som är bra me Tripp Trapp är ju att den växer med barnet.. och inte bara är som en vanlig att du har den de första åren.. Så vill man ha en stol som kommer passa barnet alltid så är det perfekt. Plus att där är det fotstödet som är bra för barnet så det inte sitter å sparkar med benen.
    Sen när du tycker barnet börjar klättra ur å så så finns det nu även sele som du kan sätta på barnet så han/hon inte kommer upp.. Men jag tror ändå barnen förr eller senare börjar med att försöka klättra ur å så..
    Kanon Stol tycker jag...

Svar på tråden Vad tycker ni om Stokke Tripp Trapp?