Inlägg från: ingensignatur |Visa alla inlägg
  • ingensignatur

barn i garderob?

nu har jag länge funderat på detta å de enda jag kan komma på är att ställa min snart 7månaders spjälsäng i garderoben...
    Jag kan inte påstå att garderoben e jättestor å de finns inget fönster men om jag tar bort dörren, e de ok att ha honom sovandes där då? i en garderob?

• Svar på tråden barn i garderob?
  • ingensignatur

haha, "detta mitt barn e den nya sovalkoven, den e din, grattis!" =D

• ingensignatur

vi stör varrann nåt så otroligt och det andra sovrummet e upptaget av min 2åring som oxå störs av honom. Han låter som en ångvält när han sover... ^^ + att han vaknar bara jag ska fixa till kudden...

• ingensignatur

haha ja, de känns juh så om man ska "stoppa in honom i garderoben"... nee, jag vet inte.. kan man göra så??

• ingensignatur

finns de regler? har jag ingen aning om... fast de kan väl inte börja brinna utan elektrisitet där inne'? alltså de finns juh en taklampa men den e juh inte tänd när han sover iaf, å sen kan han juh inte ta sej ur sängen ens så de borde nog inte vara nåt problem. *peppar peppar*

Haha, ja. När barnen blir större får vi helt enkelt skaffa större, men just nu e de lite kärvt så man får ta vad man har... =)

• ingensignatur

mitt sovrum ligger längst in, precis utanför ligger garderoben/klädkammaren/sovalkoven sen har vi hall sen vardagsrum o kök sen längst in ligger min dotters rum.. så de e juh större chans att man inte får tag på henne isåfall... =(

Svar på tråden barn i garderob?