• jojojenny

När sex efter positivt ÄL test?

Hej tjejer!

Måste lämna ett avtryck här! Känner igen mig på pricken i vad ni skriver. Har oxå oregelbunden mens och allt vad det innebär.. fick stegring på äl-testet i måndags och tisdags, myst en hel del och väntar förnärvarande på BIM som borde vara den 18:e. Låååångt kvar! Har försökt sen i höstas och ingenting händer. Beställde tid på MVC i April, men av olika anledningar har besöket blivit framskjutet och som det verkar nu ska jag dit den 21:a. Hoppas jag slipper eftersom jag har bestämt mig för att plussa denna gången =)

Hej hopp..

• jojojenny

Saz82 tråkigt att mensen kom! Bara att ta nya tag *suck*. Jobbigt och tärande med besvikelsen varje gång den kommer. Hoppas det hjälper med rosenrot, testade det men det fungerade inte för mig. Hur länge har ni försökt? Kanske det känns bättre om du kontaktar MVC för en undersökning!?

• jojojenny

Hej alla!

Hur har ni det i värmen?? Pust!

Li 81 när har du BIM? Hoppas verkligen att du får ett +, väntar också på att dagen ska komma. Det är så långt kvar..ghaaaa, måste vänta ända tills den 18:e. Försöker verkligen att inte hitta några tecken eller tänka på om jag är gravid eller inte denna månaden eftersom jag blir så himla lessen om inte.. men jag måste tillägga att det gör ont i bröstvårtorna. Hehe

Over and out

Svar på tråden När sex efter positivt ÄL test?