vart åker ni på semester i sommar??
Vi är 2 vuxna o 2 barn 1 och 3 år, men har ingen aaaning om vart vi vill åka på semester (inom Sverige) funderat på Västervik..
Nån som har nått bra tips?
Vi är 2 vuxna o 2 barn 1 och 3 år, men har ingen aaaning om vart vi vill åka på semester (inom Sverige) funderat på Västervik..
Nån som har nått bra tips?
Vi vet inte heller! Vi har oxå funderat på västervik, var inne alldeles nyss o kollade stugor...så jäkla dyrt bara!
Sen har vi tänkt att åka en sväng till kolmården, men bara över dagen tror jag...det är oxå dyrt, men det kan det vara värt!
Gotland, Hälsingland och ev Spanien, men det blir i höst.
Pumisen
jag såg det.. runt 6000 kr för en vecka en stuga, rena rånet..
Ja...vi kollade per natt o det var hutlöst dyrt! Vi kan inte vara borta en hel vecka i stöten, så vi måste hitta nåt boende för några nätter bara!
puff..
Vi ska åka till Dalarna. Gå på Leksands sommarland, Tomteland och Björnparken i Orsa. Förhoppningsvis bada och strosa runt lite. En lung och skön semester förhoppningsvis.
Ett annat tips är Idre Fjäll. Vi har varit där tidigare och kommer garanterat att åka tillbaka. Vilket toppenställe för en barnfamilj!
Nu är jag inte svensk, men skulle jag semestra i Sverige så skulle det nog bli Gotland.
vi ska åka till Strömstad "Daftöcamping" jätte härligt och vackert ställe.
Superkul för barnen när de är lite äldre än vad era småttingar är, men det är mysigt med små barn också.
Massa roliga aktiviteter för både barn och vuxna om nu önskar vara med på dessa.
Vi försöker hyra hus i Ålands skärgård i några veckor. Funkar inte det kommer vi försöka hyra i Kroatien.
Annars har vi bestämt att åka till skåne några dar, åka över till Köpenhamn och gå på tivoli samt hänga på stranden.
kul o få tips mer?