• milee

    blanda i mollipect i välling?

    kan man göra de??


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • Svar på tråden blanda i mollipect i välling?
  • milee

    ja jag vet inte annars hur jag ska göra, nu använder jag spruta å i princip allt åker ju ut!
    Kan tillägga att dottern få små prickar i ansiktet(blodutgjutning) pga av allt hostande i natt.
    Finns det kanske bättre med mot detta?


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    hon krupphosta. å de funkar inte att spruta längre ner, hon åmar sig så de e omöjligt.
    Hur gör ni då?


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    ja jag försöker få sprutan rätt, men de går inte, isf skulle jag göra henne illa...=(


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    hon fyllde två i februari..


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    ja de är väl som du säger, fast de är ju ändå svårt att tvinga henne. Vad får din dotter hjälp mot med masken? min dotter har krupphosta nu..


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    Ja ok jag ska traggla med hennes mollipect då, hoppas att de går bättre i natt, jag tycker ju att hon borde ha haft ganska kraftiga hostningar för att "lyckats" få blodutgjutning i ansiktet...=( stackarn...


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    ja de hoppas jag med.. ja tackar så mycket zingo.. =)


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    Flisis: jag har fått mollipect mot krupphosta, och mollipect är luftviddgande, men kanske inte den bästa sorten..

    iaf blanda jag den i vällingen i går å de va inga problem, jag smakade själv å tyckte inte att de smaka så illa..=)


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    Flisis: ja vi hade båda rätt där Glad men har du annan med till ditt barn? ja tänkte då mot krupp...


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
  • milee

    Ja min dotter vart speedad av mollipect i början om ja inte minns fel, men nu har hon ju bara fått den nattetid.
    ja nu är hostan bättre, i natt har vi inte vart uppe iaf, och idag har hon vart som vanligt o feberfri..skönt de.
    kanske ja ska gå till läkarn å få ny med för famtiden då...


    *~♥~*Mamma till världens underbaraste Ella*~♥~*
Svar på tråden blanda i mollipect i välling?