blanda i mollipect i välling?
kan man göra de??
kan man göra de??
hon krupphosta. å de funkar inte att spruta längre ner, hon åmar sig så de e omöjligt.
Hur gör ni då?
om du lägger sprutan intill mungipan så rinner det bredvid tungan då kan de inte spotta ut det
det finns oxå andnings masker man kan få till små barn då måste de andas in et visst antal andetag eller en viss lång stund det är oxå effektivt
ja jag försöker få sprutan rätt, men de går inte, isf skulle jag göra henne illa...=(
luta henne bakåt lite läggsprutan i mungipan och spruta lite i taget om det åker ut lite så fyll på det är huvudsaken hon får i sig lite som värkar för henne annars så rekommederar jag masken oxå hur gammal är sessan?
hon fyllde två i februari..
jag har en tvååring med det tjurigaste som går i ett par skor men det är ju så att hon måste ju få i sig medicinen så att hon får sova annars blir det väldigt tungför henne men va tjurigare än henne och jag tror inte att du gör henne illa om du ger henne ur sprutan det är ju övergående hon blir nog mest arg bara
ja de är väl som du säger, fast de är ju ändå svårt att tvinga henne. Vad får din dotter hjälp mot med masken? min dotter har krupphosta nu..
det är ju typ mollipect i maskan som ska hjålpa henne att andas men jag tar hellre sptutan hon tycke inte om det men det går så snabbt att ge henne det fast det är mycket protester men jag känner att det är bättre att ge henne det så att hon får sin sömn annars blir det ju bara värre för henne det är bara vanlig hosta men de är ju rädd att när de är så här små att de ska få lunginflammationså de är snabb på att ge en bra medicin till småbarn
Ja ok jag ska traggla med hennes mollipect då, hoppas att de går bättre i natt, jag tycker ju att hon borde ha haft ganska kraftiga hostningar för att "lyckats" få blodutgjutning i ansiktet...=( stackarn...