• alisson

Min mamma kissade på sig igår

berättade fyraåringen glatt när vi kom till dagis i morse. Det var ju sant, för jag hann inte få upp dörren till huset utan kissade på mig som en liten flicka, men hon behövde väl inte säga det i hallen så att både föräldrar och fröknar hörde. Pinsamt.

• Svar på tråden Min mamma kissade på sig igår
  • innana

"av barn och dårar", vet du...
  • alisson

Ja det är väl så. Får nog börja med blöjor.

• MoonFlight

Haha, jag vet hur det är... barn, hund, påsar som ska in genom dörren, hindra barn från att ramla ner för trappan, hindra katterna från att springa ut och sååå kissnödig så man avlider!!

Även den att man ALLTID behöver springa på toa när man kommer hem och ska åka dom där våningarna upp till lägenheten med världen segaste hiss.

Väldigt snällt att berätta det för alla =)

• hesama

Haha, visst är dom underbara!! Men jag håller med dig - skulle också tycka det var ordentligt pinsamt..

• alisson

Du, en pappa skrattade så jag trodde han skulle kissa på sig också.

• Nyfiken gul

varför kan man inte ta patent på en ihopfällbar fallucka att ha i bakfickan vid såna här tillfällen...

*skrattar så jag kiknar*

• NoAngel

När min son gick på dagis berättade han för fröken att mamma minsan hade fisit i bilen på vägen dit..

Kul med barn!

• kobra

oj du måste haft ett riktigt tryck i blåsan

• Hannah76

Haha. Du får se till att hämnas när hon är större o berätta alla pinsamheter hon gjorde som barn för hennes pojvänner..*L*

• Needy

ja dör va roligt!!
    Min lilla tjej o ja va o badade i somras, vi bor jättenära en liten strand. Man badar i ån, o hela kvarteret var där denna varma dag. Jag hade jättemagkip o kände att en prutt kunde underlätta...smög lite tyckte jag, men det lät som bara den- men ingen visste ju vem som var den skyldige...om inte Smilla berättat! Hon pekade på mej o slrek DET VA MIN MAMMA!!
    O alla asgarvade åt mej..fan va ja dog. Ja dom e för härliga o ärliga barnen!

• alisson

Hämnden är ljuv. "Har du berättat för Kalle att du hade blöja till du var tretton?" *S*

• Ilonasmamma

brukar alltid bli så hinla kissnödig när jag precis kom innanför dörren i min förra lägenhet, även om jag kissat innan jag gick från jobbet tio min tidiagre, så d va nog väldigt psykologiskt.

men dem e så goa o ärliga barn, inte som vuxna kan vara, men ibland önskar man att dem inte vore så rakt på sak

min brors dotter frågade mig varför min mage va randig! *suckar*

• alisson

Det kan säkert vara så. Jag är livrädd för att bli kissnödig på bussen till exempel. Och det blir jag alltid.

• sannamamma

Man kan alltid ha blöja! Det känns tryggt. *S*

• alisson

Ja jag hade nog hellre haft en Tena på mig just då i alla fall. Jag hatar att ha liten blåsa.

• alisson

Nu hände det igen, vad ska jag göra? Två gånger på en månad har jag verkligen kissat på mig som en liten unge, inte några droppar i trosan utan skvalande längs benen. Ska jag verkligen behöva börja med blöja igen???

• alisson

You bet. Jag kniper jämt tycker jag. Men jag blir så himla kissig ibland. Så har det varit sen jag var liten.

Svar på tråden Min mamma kissade på sig igår