• Lurvan83

Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!

Heeeej. Jag fick mitt allra första (väldigt svaga) plus i mars efter 6 månaders försök å längtan! Men, redan i v5 fick jagmitt missfall. så nu finns det en miljon tankar i huvudet, samtidigt som jag längtar såååå efter att bli grqavid igen! Bra attt vi kan fundera å längta ihop =)

• Lurvan83

Arla: Åååå va härligt å höra att allt gick bra efter ditt missfall! Nu får jag lite hopp igen =) Vi väntade dock inte in en mens, för jag blödde bara några dagar å sen åkte vi på semester till thailand å då hade vi sex som vanligt. Men mensen kom igång jättebra efter mf så nu hoppas jag på ett plus om typ 2 veckor. hade äl igår, hade verkligen tok ont! Så nu hoppas jag att det funkade =) Men som sagt, nu får jag lite hopp =)

• Lurvan83

Precis som ARLA fick jag min mens då jag skulle haft den om jag inte hade vart gravid. Så jag tror kroppen återhämtar sig jättesnabbt! Men det va samma sak för mig efter p-pillren, då kom mensen oxå igång bra å va jätte regelbunden. så det e nog lite olika... men nu hoppas jag på ett plus igen, för nu har jag känt av äl väldigt, så jag hoppas att kroppen nu har fattat "hur" man blir gravid å att jag får ett plus om 2 veckor =)

Svar på tråden Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!