• södermalm

Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!

Har läst bl a den här tråden och flera andra länge, men inte skrivit..hänger mest annars i 30+-trådarna.

Som 30+-are (med marginal)var jag helt väck när det aldrig hände något, kände mig lastgammal och fick panik. På 10:e/11:e försöket fick vi det efterlängtade plusset, men slutade tyvärr i ma i v 9 (hade dött i v8). Chocken var så stor, jag hade sett hjärtaktivitet bara en dryg vecka innan. Så deppig som jag varit den här våren finns itne. Samtidigt tänkter jag verkligen NÄR och absolut inte OM. Vet så många som plussat på just 3-4:e försöket efter mf, så mina förhoppningar inför onsdagens BIM är skyhöga....

• södermalm

Tack Kevlar och Bennysson!!!!

När jag började blöda så tyckte de inte att jag behövde åka in, och jag slutade också blöda efter ett par timmar..Min tanke var då just, att vad hemskt det hade varit att få reda på det ännu senare vilket kanske varit fallet om jag inte åkt in, så jag beklagar verkligen din chock i v14 benny.

• södermalm

Har bara skrivit här en gång tidigare....På 11:e försöket fick jag plus på stickan i början av februari, ma i v8 som upptäcktes i slutet av v9 - skrapning.

Idag fick jag plus på stickan igen - på 2 försöket efter mf (väntade en mens) Nu är jag överlycklig och livrädd.

• södermalm

Tack!!!!
    Idag är hela världen underbar

Svar på tråden Tråden för oss som fick missfall vid allra första graviditeten!