gardasjön?
Nån som varit där? Funderar på en semsterresa dit i sommar.
Nån som varit där? Funderar på en semsterresa dit i sommar.
Det är jättefint där, har varit i Riva del Garda, fast det var ett tag sen nu...
Jätte fint.
Har varit i själva Garda många år, men det var rätt länge sedan nu... Men fint var det!
Garda, Sirmione och Bardolino var vi i.
I juli/augusti kan det dock vara riktigt stekhett!
Hmm. det blir nog slutet av juli som är intressant för oss. Fast det är kallt i vattnet har jag hört.
Garsasjön kan vara rätt kall, ja. Men är det riktigt varmt i luften är det himmelst att hopa i en sval sjö!
Vi var där precis innan skolan skulle börja ett år, och då var det drygt 30 grader i skuggan... Har nog aldrig ätit så mycket glass som den semestern! .-D
Japp, fint.
Vi var där i somras (augusti). Det är jättefint, men lite väl turistigt tycker jag...Vi boddde i Lazise och körde runt sjön så vi har nog sett de flesta ställena...Garda uppe i norr är otroligt fint!!! I augusti var vattnet inte det minsta kallt
Åh, där är så fint! Vi har visserligen bara åkt förbi, men campade en natt där. Så vackert!
Helt underbart! Vi var där över midsommar för ett antal år sen och då var det 30 grader i skuggan
Bardolino och Garda är jättemysiga orter.
Tack för tipsen! Nån mer? Det finns ju så många ställen att välja på...
Jag vill stanna till på Gardaland, nöjespark när vi åker till Lido!! Har barn med mig i ålder 5 o 7.