Fler som blivit deprimerade/utbrända av upprepade misslyckanden i bebisverkstan?
Vill bara kolla om det finns nån fler än jag?
Jar haft 2 missall på kort tid...ett i december -06 och ett i februari -07. Mellan missfallen började jag plötsligt få en massa pirrningar/stickningar/domningar i olika delar av kroppen, till en början i ansiktet...sen spred det sig till resten av kroppen!
Efter ett antal besök hos husläkaren där inga fel hittades blev jag remitterad till neurolog, jag va ju helt säker på att det var MS jag hade fått! Där gjordes känseltelster och reflextester..... läkaren kunde inte konstatera någon MS utan trodde att mina symtom var orsakade av stress!
Nu har pirrningarna övergått till nästan bara domningar, jag är sjukskriven på heltid för stress-symtom! Ska få akupunktur inom kort o så ska jag träffa kurator o prata med! Vill inte i detta skede äta antidepp som jag blivit erbjuden......
Undrar givetvis hur jag hamnade i det här....huvudet vill en massa men kroppen orkar inte! Efter att ha vart så rädd för en rad olika sjukdomar har jag även fått en del ¨ngest, pallar inte med folksamlingar utan är hellre med mina nära o kära i den mån jag orkar! Jag är mest ute o promenerar nu och så vilar jag så mycket jag kan! Känner att MF slitit mycket på mig. Har dessutom börjat jobba sådär en två dagar efter MF båda gångerna, jobbar i ett familjeföretag och har kännt mig dum att stanna hemma! Jag vet...helt idiotiskt
Nån mer som hamnat i detta efter upprepade MF, MA eller barnlöshet??
Kram från en ledsen och trött!