Flick-trosor i stl 74-80?
Vi har beslutat oss för att sluta med blöja på våran tös nu.
Problemet som kommer att komma är, att vi inte hittills hittat trosor till henne.
Vet någon var man kan köpa vanliga trosor i så små stl?!
Vi har beslutat oss för att sluta med blöja på våran tös nu.
Problemet som kommer att komma är, att vi inte hittills hittat trosor till henne.
Vet någon var man kan köpa vanliga trosor i så små stl?!
Finns på H&M.
Var bor du som har sån lyx att hitta dem på H&M?!
Köping :-d
Åhléns
Det är jättesvårt, jag vet!
Nova har just nu blöjanpassade trosor i strl. 86/92 från HM. För stort, men det minsta vi hittat!
Lindex har små trosor modell hippsters eller de ser såna ut som funkar fint utan blöja.
Hm har smp babytrosor på babyavdelningen men 86/92 blir ganska små de med. men funkar längre. Wincent har stl 86/92 fast han har stl 74/80 i byxor....boxers sitter dock inte uppe
LIndex har trosor som är väldigt små i storleken ja! Testa 86 där för min 3 1/2 åring har 110/116 på sina därifrån & en storlek mindre på alla andra affärer
Skrev fel jag menade ju KappAhl!!
Jag får helt enkelt köpa stl 86 o tumla dem.
Känns jue lite dumt att inte hitta underkläder till sitt barn.
Nytt mysterium är hur min blivande "rumplösa" dotter ska få byxorna att sitta kvar.
Får bli många byxor med snöre i midjan hädanefter.
På kappahl finns det trosor i strl 86/92 (kaxs trepack) som är små i storleken, Freja som har strl 68/74 passar dom perfekt på. Trosor i mindre storlekar brukar vara blöjanpassade och alltså större i realiteten. Annars kan det finnas på ica maxi om du har sånt i närheten, också trepack 86/92, dom är nästan för små på F nu..
Byxor får du sy själv, det har jag fått göra länge nu, det finns inte byxor i mindre storlekar än i bästa fall 86/92 som inte är blöjanpassade...
Lindex har 74/80. Helt släta fina vita.
Får ta en sväng på stan o leta extra noga nu.
Vill få bort blöjan nu för hennes egen skull.
Jag tycker också att KappAhls barntrosor är små i storlekarna. Min dotter har 86/92 på trosor vi köper i andra affärer men på KappAhl får jag köpa en storlek större.
Polarn och Pyret har också underbyxor, vi har dem i 74/80, normalt har hon 86 på byxor.