Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Ang (3D/4D) ul för "nöjes skull"

Samtidigt finns det sa mycket som vi inte vet om det är farligt eller ej. Tycker inte man ska hoppa händelserna i förväg heller.

Anser att det borde visats pa fler skador iom att metoderna anvânds utomlands väldigt mycket mer än i sverige. Inget som tyder pa det hittills.

Utöver det sa far vâl alla göra som de anser rätt utan att nagon annan ska skuldbelâgga dem.

• siamusen

Förvisso ts, men hade det varit nagra grova saker sa hade det nog synts hittills kan man ju tycka.

medicinska experter avrader en icjke fran att göra UL..tre läkare gör det och det är trots allt bara tre av väldigt manga.

Andra verkar ju inte halla med.

men visst...skadar aldrig att forska mer i ett ämne.

• siamusen

om risken var att mina barn skulle bli vänsterhänta sa skulle jag nog ta pillrena...fast jag ser inte riktigt hur det gar att jämföra.

varför skulle jag ta piller alls om de inte gör nagot. Ett UL far man ju nagon slags tillfredsstâllelse av iom att man far se att allt star rätt till med barnet.

• siamusen

missförsta mig râtt...jag förstar vad du fôrsöker säga.

Däremot tycker jag inte att nagon annan ska bestämma huruvida Mrs A eller Mrs B ska göra UL eller inte.

Man fa väl ta den risken pa eget bevag.

• siamusen

Jag fattar hela debatten om vänsterhânthet thank you very much..och lâgger till att om det âr det enda de har hitat fast de har letat sa âr det ju inte mycket.

de har ju uppenbarligen "hittat" det och skulle vâl hittat nagot annat ocksa om det fanns...blir ocksa matt ibland.

Om jag bedömde att min oro var sa pass stor sa visst skulle jag göra UL.

• siamusen

med den skillnaden att bade FVP och MKP innebär en bevisad risk.

Svar på tråden Ang (3D/4D) ul för "nöjes skull"