analsex - bakterier
ska killen använda kondom vid analsex? det finns ju bakterier i ändtarmen. och tjejen kan få bakterier ini slidan och det är väl stor risk för urinvägsinfektion??
ska killen använda kondom vid analsex? det finns ju bakterier i ändtarmen. och tjejen kan få bakterier ini slidan och det är väl stor risk för urinvägsinfektion??
Öh.. när ni har analsex kör väl inte killen in "den" i slidan på dig efteråt eller mellan utan att tvätta sig???? Gör man det är det ju i stort sett vansinne för din hälsa.
ok tack för svaret
Det blir nästan garanterat en infektion (både i slidan o uvi) om killen inte använder kondom/tvättar sig väldigt noggrant emellan.
vad ska han tvätta sig med, vatten och tvål, tvål torkar väl ut huden?
har sett på porrfilm, där de inte använder kondom.
Men i porrfilm så tvättar de emellan, fast det klipps ju bort (inte så porrigt..). Tvål o vatten lär han tvätta med. Blir han torr får han smörja in ballen efteråt.. Mycket glidmedel lär ni ju använda också..
om han blir torr, vad smörja in med efteråt?
Använd alltid kondom vid analsex! Vanlig tvål tar inte bort bakterier så länge man inte står under rinnande vatten och gnuggar i 30 sekunder och inte ens då kan man vara säker.
Tvätta alltid underlivet (både kvinna och man) med intimtvål eller intimolja och om det är torrt efteråt så smörj in med vanlig hudlotion (ej kvinnor) eller intimcreme.
har inget glid hemma har kondomer hemma men tycker det blir så torrt när vi kör vanligt det blir väll torrare i röven, kan jag ta nån hudkräm eller nån matolja?
ska prova idag överraska gubben var länge sen nu lite rädd nått tips skulle vara bra!
Kondomen kan ju gå sönder om du använder olja. Ska ni ha analsex så köp ett riktigt bra glidmedel, annars kan det både bli smärtsamt o skador.
okej då får det bli apoteket idag oxå då!
men jag är rädd för att jag skall spänna mig, var ju länge sen nån bra ställning?