Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

KatastrofKatt

ghhhaaaa äntligen lyckades jag rymma från en en gång oseriös tråd som vips blev jävligt seriös...

Tack Katastrofkatten

*Har sorg och min själ blöder*
  • Häxan Jia
    Devlin skrev 2007-05-08 20:50:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:48:19 följande: Vilken och varför i helvete gjordes den seriös?Ser mycket lite livsglädje i de seriösa
    För moddarna lyckades spåra upp den tror jag de beror på iaf
  • Häxan Jia

Jag du ser katten, inte nått kan de där med snoppar göra rätt.....

• Häxan Jia

Va fan har alla luvor här inne... *orättvist*

Syr mig fort en egen luva, röd och vill härmed bli tilltalad vid namnet RÖDluvan

• Häxan Jia

Om ni undra vad jag hade i glaset så e de T-Röd, blev så impad av katten brännvätska i en annan tråd tidigare idag

• Häxan Jia
    trollkarl skrev 2007-05-08 21:06:00 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 21:05:10 följande: ge fan i min T-röd, den ska jag ha till mitt fiske...
    Käften gubbe... What have you done for me latley????
  • Häxan Jia
    trollkarl skrev 2007-05-08 21:07:51 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 21:06:34 följande: edddiiiiieeee, WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY??jo massor, jag knör ju med dig på nätterna...
    Hmm vet inte om ditt knöende är så värstans uppskattat ändå bubben lilla *fniss*
  • Häxan Jia
    alsesani skrev 2007-05-08 21:09:04 följande:
    Knös det??Det var la tur jag drack det där röda då, så jag slipper se er
    hehe ja var du glad för det... Snälla vi kan väl byta, bara för en dag eller två.. shyrra då *ler så vacker de bara går*

Du kan få en  också

*smör, smör, smör*
  • Häxan Jia
    trollkarl skrev 2007-05-08 21:11:36 följande:
    passa ert flickor. skall fan inte byta =)
    Du gör som jag säger.... SLAV Cool
  • Häxan Jia
    alsesani skrev 2007-05-08 21:13:23 följande:
    Klart vi kan byta.Det räcker ju han svänger med sitt spö. Hehe, dålig trollkarl det där, han bara försvinner ju Så det är nog riskfritt för allas del. Inte ser jag nåt heller.Ska du ha dig en jävel innan sängdags?Du kan lägga dig på vänster sida, den är min. Vaknar du mitt i natten, bli inte rädd. Antingen är det något/några av de tre barnen eller en/båda katter Bytt är bytt, kommer inte igen... Det är ju ändå bara för en natt.hhahahahahah *skadeglad till max* jhahahah
    *mohaha*

Jihad.... du kan få med lite extra också med karlsloken om du vill... Lite trevligt sällskap tilll dina bägge katter iaf... typ 3 katter till..... *blink, blink*
Svar på tråden KatastrofKatt