KatastrofKatt
Hallå! De e här ni är! Vill flytta in, erbjuder ett lackset i kattstorlek med tillhörande piska, obetydligt använd.
Hallå! De e här ni är! Vill flytta in, erbjuder ett lackset i kattstorlek med tillhörande piska, obetydligt använd.
*bjuder på hjärtformad avhyvlad tapet garnerad med lut* De e snacks som heter duga!
Men om Devlin har en grön luva, KK en lila å alla andra bruna, då behöver jag ingen, för då vet ju alla att jag är den utan luva. Dessutom har jag ju brunt hår, så om jag måste ha en luva så får den nog vara rosa. Blygdläppsrosa tror jag e fint mot min albylvita hy.
*sympatiklökar* Va mätt jag e, fast sugen på glass.
Mm ska nog ta lite sen. Vanilj och maple walnut, yum. Om jag inte hinner somna först. *gääääääsp* Vill ju va pigg å hitta på grejer på kvällarna när man jobbat hela dagen.
Kan nog va det. Himla liv därinne. Det verkar som den hörde dig, nu är det tyst. Gött, mamma måste ju få lite egotid med. Konstigt hur man kan sova (tror jag att jag gör) mellan 23-07 å ändå känna sig som man inte sovit alls, eller kanske en timme.
vad har du hittat på idag då?
OJ!
hm jobbat, vart med vovven (på bilden) hos veterinären för friskintyg, handlat, rastat hundarna (sambo sprang runt med dem, jag satt i bilen å åt macka, men tittade till dem) å ja mer har jag inte hunnit. Oh bra att du skrev det, jag ska med se Greys.
Mm jag brukar titta på csi, criminal minds och house också när jag hinner. fast house å hemmafruarna krockar.
Ja ibland har man tur på helgerna å snubblar över nåt man missat.
*tar fram en skål räkor till KatKat* (hundar är hyfsade på kylskåp) Men vi hade faktiskt en katt en gång som öppnade kylskåp. Tydligen sög inte dörren åt ordentligt i nederkant å det hade kattrackarn kommit på, kloade upp dörren å slet ut kycklingen som låg där å tinade.
*plåstrar om häxan* Det där var väl onödigt Sofia?