Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

KatastrofKatt

Hjälp!!! Vad händer här inne egentligen??

• Fröken Sophia

*blir lite rädd*

Det här känns Stephen King alltså...

• Fröken Sophia

Öhhäää jag tänker Pestens tid jag.

Dävvil och Devlin?! Skämtar ni med mig eller försöker ni bara göra mig förvirrad? Tänk på att jag är skör just nu, mycket, mycket skör...

• Fröken Sophia

ahja, DÅ vet jag ju...ja se Dävvil är ju en gammal bekantskap, så det borde inte kludda till sig alltför mycket egentligen...

*applåderar också devlin*

Devlin skrev 2007-05-16 18:14:07 följande:
    Asolut inte göra stackars sköra dig förvirrad*hummar förnärmat*Tänk så här devlin-husvagnsfaan, dävvil-hundjäveln Sådär lätt som en plätt*applåderar lite för mig själv*
  • Fröken Sophia

tja Devlin...Nya klassiska FL-repliker är ju alltid kul...kattpisstråden kanske lever fortfarande?

Sen finns det ju 100 miljoner barnvagnstrådar du kan trasha, eller kanske en antiaborttråd faller på läppen?

Devlin skrev 2007-05-16 20:33:58 följande:
    Kan mkt sorgsen konstatera att både påskäggsbrudens OCH pryda tvättstugefrökens trådar är avstängda av moddisar*gråter en skvätt* Vad ska jag nu roa mig med utanför detta eminenta kungadöme,någon med bra trådtips?*snokar runt hysteriskt*
  • Fröken Sophia

Nja *försöker vara finkänslig* jag har hört vissa rykten om katten...men mer vill jag inte säga.

Nähädå, till Linköping kommer inte sånt skvaller. Haru haft det bra KatKatt?

• Fröken Sophia

*förskräckt*

måste du jobba dävvil??

Dävvil skrev 2007-05-22 10:52:33 följande:
    Inte jag, hinner knappt vara här.
  • Fröken Sophia

*stykjenkujjaj* du klarar det vännen jag vet att du klarar det!!!

• Fröken Sophia

*stirrar surt på dävvil, katten och rage*

Men JAG då??? Ska jag bara sitta här hemma, helt ensammen?? Va, va, va?? *ser aggressiv ut* Ska det verkligen vara på det här sättet??

• Fröken Sophia

*kelar med Peachy och Dävvil*

Er kan man ju liiita på asså!

Svar på tråden KatastrofKatt