ghhhaaaa äntligen lyckades jag rymma från en en gång oseriös tråd som vips blev jävligt seriös...Tack Katastrofkatten
vassego!
Devlin skrev 2007-05-08 20:48:23 följande:
Jajajaja!!!!!*slänger ut gratis klorin/wc-duck groggar och silvertejpsnacks åt alla av ren total lycka*
YEY!
alsesani skrev 2007-05-08 20:49:07 följande:
*häääs häääääs*'hosthost*Tror inte jag tålde kloringroggen. Kan det vart treon tro?Känner mig lite frätt just nu.Fan bättre med Finish maskindiskmedel och en skvätt ättika.Då blir det livat ska jag säga Luvor? Varför har inte jag fått en luva? Jag vill ha en lila, ppassar bra till min röda strumpa och gröna vante.
asså, här äre jag som beslutar om luvfer va.. och JAG ska ha lila. ni andra får bruna.
Tack katten!jag hittade hit i miss-tag *trumvirvel*
*tänder "applådera-skylten"*
Dävvil skrev 2007-05-08 20:58:43 följande:
*bjuder på hjärtformad avhyvlad tapet garnerad med lut* De e snacks som heter duga! Men om Devlin har en grön luva, KK en lila å alla andra bruna, då behöver jag ingen, för då vet ju alla att jag är den utan luva. Dessutom har jag ju brunt hår, så om jag måste ha en luva så får den nog vara rosa. Blygdläppsrosa tror jag e fint mot min albylvita hy.
dolme... jag menar dumle.. nä, alltså.. holme.. vaffann.. geting!
Häxan Jia skrev 2007-05-08 21:26:20 följande:
dunken med T-röd står där ------>
*lägger sig på golvet, öppnar dunken, lutar den mot munnen och låter den rinna ner i strupen*
det är förövrigt RÖKFÖRBUD här ikväll.. en viss *harkel* katt råkade inmundiga aningens för mycket brännvätska tidigare idag..