Inlägg från: trollkarl |Visa alla inlägg
  • trollkarl

KatastrofKatt

KatastrofKatt skrev 2007-05-13 12:00:13 följande:
    vaffan.. ge fan i mig. jag har träningsvärk!
    *plockar upp katten i knärt och ger henne lite stryk medhårs och en skål grädde*
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 19:14:47 följande:
    Efter att ha vantrivts i huset vi bor i i mer än 5 år så har min man o jag äntligen kommit överens om att flytta! OCH VI HAR HITTAT ETT HUS!!!!!Nu bor vi lite på landet för oss själva och ungarna har inga kompisar här alls o det finns verkligen ingenting i närheten!Nu har vi hittat ett hus i samhället med massor av grannar och ungar!Jag bara ler!Mäklaren kommer hit ikväll o ska värdera vårt hus, sen e de bara att tuta o köraSist men inte minst!Jag ska starta ett nytt företag och har just fått igenom lånen!! Snacka om dubbel glädje just nu!!!*hinkar champagne*
    vad för företag om jag får vara nyfiken??
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 21:43:42 följande:
    Driver idag en större salong med hårvård, pigmentering, naglar etc.Ska nu tillsammans med min bror starta ett gym där även mitt företag får plats under samma tak. Nångång under nästa år drar vi igång.........
    vet du vad jag saknar i sverige? en riktig barberare. nu har jag hittat en i min lilla stad som faktiskt rakar med kniv. men det är gött ovanligt. samt en salong som verkligen tar hand om oss karlar på alla sätt, det är också ovanligt =)
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 21:51:13 följande:
    I min närhet vet jag två ställen som är gamla klassiska barberare, rakar med kniv och så. Dom har häcken full, hele tiden. Så nog finns det efterfrågan på det alltid.
    ja det är grymt. varma handukar och massage efteråt med kräm... herregud, det kan jag pröjsa vad som helst för. sen blir det grymt resultat..
  • trollkarl

Häxan Jia skrev 2007-05-13 21:53:53 följande:

Åhhh du e så förbannat bortskämd du!!!!!!!
    bortskämd? nu nu jävlar kärring, det blir över knät senare i kväll när vi lägger oss !!
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 21:58:51 följande:
    *lånar ut favvo piskan*
    give it to me give it to me =)
  • trollkarl
    Devlin skrev 2007-05-14 20:43:55 följande:
    Visst e den sååååååååå snygg?*kråmar mig lite*och jag har dessutom en svinjävla stor *host* lägenhet,med billig hyra och en trevlig karl man ringer till när nått kajkar- kalas*bjuder på lite brännvätska som tröst till er andra*
    skitful husvagn, du skall se min rosa husbil med kärra av plast.. den är fin den..
  • trollkarl
    KatastrofKatt skrev 2007-05-17 17:11:44 följande:
    heeeey! år ju hävving ö party?
    det är la klart*kastar till kattfan en dunke brännvin*
  • trollkarl
    KatastrofKatt skrev 2007-05-17 17:38:20 följande:
    aktsamt, aktsamt.. jag ska fara till göteborg i morgon bitti!
    kom förbi och drick kaffe då när du ändå är i hyfsad närhet..
  • trollkarl
    KatastrofKatt skrev 2007-05-17 21:09:22 följande:
    javisst. jag ställer mig på järntorget och gastar ;)
    ja gör det, hade vart sköj o se..
  • trollkarl
    Dävvil skrev 2007-05-18 09:30:44 följande:
    Katkat- E du i Göteborg nu?
    katkat, hade vart sköj med en kopp på järntorget, klorin alltså =)
  • trollkarl

*smyger in o lyfter katten i nackskinnet o kastar henne i väggen*

bjuder på en flaska klorin efteråt =)

Svar på tråden KatastrofKatt