Inlägg från: Linblom |Visa alla inlägg
  • Linblom

ekmöbler i vitt sovrum

I vårt sovrum har vi vita väggar och en beige fondtapet. Sängen är visserligen inte i ek, men vi har Malm sängbord i ek och även en byrå i ek och vi tycker det är jättesnyggt! Bilder finns i mitt galleri om du vill kika...

Kör på vitt och ek tycker jag! Lycka till!

• Linblom

Idispidis: Klart det går trender i allt och man kan ju inte tycka om allt! Kunde inte låta bli att se att du hade en rund, kompakt brudbukett med rosor i ditt galleri...jag som jobbar med att göra bröllopsblommor spyr snart på alla runda rosbuketter som alla ska ha. Fint, men fantasilöst enligt mig...

• Linblom

Idspidis: Jag menade alltså inget dumt med mitt inlägg, utan ville mest svara på samma sätt som du gjorde. Jag tyckte det var lite roligt att vårt hem kunde få dig att spy så jag ville mest förklara att alla har olika syn på trender och smak inom olika områden. Ha en bra dag!

• Linblom

m u m i n: Kul att jag inte är ensam florist som känner så! Och nej, man skulle inte drömma om att säga det till kunden även om man försöker smyga in lite andra förslag. På min sida har jag typ 90% såna buketter eftersom det bara är det som brudar verkar vilja ha...!

Svar på tråden ekmöbler i vitt sovrum