Inlägg från: Thursday |Visa alla inlägg
  • Thursday

ekmöbler i vitt sovrum

Alla har ju precis allting i ek och vitt nuförtiden. Själv tycker jag att det är det mest tråkiga inredningsmode någonsin och spyr på alla sådana hem, men med tanke på populariteten så är det snarare jag och din kompis som går mot strömmen

Kör på det om du gillar det!

• Thursday

Nähä? Är mönstrat och mörkt trä inne? Fantastiskt, jag måste vara oerhört trendkänslig

• Thursday

Oh, ber så mycket om ursäkt, var inte meningen att fånågon stackars florist att kräkas Lovar att aldrig göra om det!

• Thursday

Självklart har vi det! Och jag sa väl inte att jag ogillar alla trender för att jag ogillar en? För övrigt lär du knappast veta *när* jag gifte mig, jag kanske var först?

• Thursday

Kan bara tillägga att jag inte tog illa upp, och att jag inte menade att vara otrevlig mot någon om det nu uppfattades så

Ville mest ge uttryck för att jag tycker att man ska välja det man själv vill ha, oavsett vad andra tycker! Sen har jag en tendens att utrrycka mnig drastiskt, för livet blir mycket roligare med extremer och inte en massa lagom ljummet mellanmjölksjoller

Svar på tråden ekmöbler i vitt sovrum