• Anonym (Chica!!)

Spärma i trosorna!

Jag och min kille har kommit överens om att vi får ha sex med andra om vi känner för det, så jag kan komma hem efter en kväll på stan och har haft sex med någon annan kille som har sprutat i mig och det tycker min kille är okej, jag tycker det är okej att min kille går hem till en annan tjej och har sex med dom och sen kommer hem till mig efter!! tycker ni att det är fel om man har en sån relation??

Jag vet ju att det är jag som är han tjej som han Älskar över allt annat och det finns ingen annan som kan komma i mellan våran kärlek till varandra...

• Svar på tråden Spärma i trosorna!
  • Anonym

Behöver man ens svara... varför är man tillsammans?

• Jacqueline

haha..de va det löjligaste jag har hört på länge....

"Jag vet ju att det är jag som är han tjej som han Älskar över allt annat och det finns ingen annan som kan komma i mellan våran kärlek till varandra...""

Älskar man någon så håller man sig till den personen!!!

• Anonym

Va fan!

Är detta ett skämt eller???

• Anonym

är tveksam över om det kommer hålla .... men fnkar det för er so why not!

• Anonym (fredag)

Ehhhh....är det inte ett sådant förhållande som kallas "KK"???

• Anonym (08)

TS: Upp till dig att göra vad du och han vill...

Men jag tror ju att hela inlägget är ett skämt förövrigt.

• Millimina

Kärlek har väl inte med sex att göra.
    Undrar varför man ens måste fråga?
    Önskar att jag kunde skriva: "vem bryr sig?", men jag vet ju att folk ska ha åsikter om andras sexliv.. tror de känner sig hotade för att de själva inte vill leva så och de tror att de kanske kan bli övertygade om alltför många omkring dem lever så

• lokacitron

Vad fan gör du om du skulle bli med barn då? För har man oturen så kan man ju bli gravid fastän man skyddar sig.

• Fru Engman

Sperma stavas det!

♥Hanna&Lillis♥
  • LuMa

Är ni nöjda så är det väl huvudsaken.
    Hoppas någon av er slipper bli sårad bara.

Same shit, different name..
Svar på tråden Spärma i trosorna!