• Polysperma

Sugrör med smak *asg*

ja herregud vad dom hittar på.
    banan, choklad eller jordgubb.

sugrören består av smaksatta små kulor som smaksätter mjölken när man suger.
    alltså seriöst så måste man ju testa iaf jag då, 24.50 för 10 rör
    "innehållsförteckningen" har jag inte spanat på men visst en kul grej men hmmm
    jaja fast jag föredrar o´boy milkshaken som fanns.... den var en klar bättre och godare "milkshake" för jo man får en milkshake felling av sugrören meeeeeen näääääää

har ni testat? ungarna gillar dom iaf men inget jag kommer spendera fler pengar på iaf.

*Jag och endast jag ansvarar för det jag skriver, mao mitt eget fel om jag får varningar*
  • Svar på tråden Sugrör med smak *asg*
  • Catti

Vi har både jordgubb och choklad hemma, är lite starka i smaken för min del men helt ok...
    Inget jag låter ungarna ta varje dag med tanke på priset men någon gång kan man ju "festa" till det

• KickStart

Dottern hade med sig ett sådant sugrör ifrån far sin. Tjae jag tyckte inte om det men maken blev barnsligt förtjust

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • mamma me tre

har provat men tänker inte köpa det igen..... äckligt

• Eliisabet

Köpte dem till min pojkvän, han äääälskar dem. provade själv, de var helt ok

• Tesa77

Vi smakade dom, tyckte de var as äckliga

• Wallberg

blääääääääääääää

• Hemliga 72an

Köpte till barnen och äldsta tösen provade. Fick utslag runt munnen av dem! Aldrig mer jag köper sånt skit!

• Odessa

Jag köper dem av en enda anledning: När barnen (10 och 5 år) går upp lite tidigare än oss på helgerna och tar "minifrukost", då slipper jag O'boykladdet! *s*

Minifrukost är ett glas O'boy och macka, sedan äter vi "helgfrukost" och sitter länge och myser.

Svar på tråden Sugrör med smak *asg*