• Yosa

Någon som har haft Hjul-skydd till barnvagnen (sanna man sätter på om man ska ta in vagnen inomhus)?

Är det någon här som har haft hjul-skydd till barnvagnen? Sånna man sätter på hjulen om man tex vill ha med vagnen in?

Fungerar de bra? Åker det inte ut sand om man drar vagnen inomhus?

• Svar på tråden Någon som har haft Hjul-skydd till barnvagnen (sanna man sätter på om man ska ta in vagnen inomhus)?
  • ebben

har aldrig haft!!
    tycker att man kan sopa av den värsta sanden /snön m en vanlig sop!

• appius81

Jag har såna och de fungerar bra. Köpte för 100kr så det är ju inte jättedyrt om man nu inte skulle tycka om dem

♥ (¯`°?.¸ ♥Äntligen är älskade Olivia här♥¸.?°´¯) ♥
  • Kallemero79

VI har till vår vagn, funkar jättebra! Man tömmer dem mellan användningarna så läcker de inte sand.

• Yosa

Jag planerar nämligen att ha vagnen inomhus för sovning till en början. Funderar därför på hjulskydd istället för att köpa en separat/begangnad innevagn. Fler med erfarenhet av hjulskydd?

• appius81

Jag tar alltid in min vagn för bor i lägenhet och sen är det bra med hjulskydd för en del hjul kan göra svarta märken i golvet. Vissa lufthjul kan göra det har jag läst

♥ (¯`°?.¸ ♥Äntligen är älskade Olivia här♥¸.?°´¯) ♥
  • Yosa

okey då blir det till att köpa det då.... tack för era svar!!

Svar på tråden Någon som har haft Hjul-skydd till barnvagnen (sanna man sätter på om man ska ta in vagnen inomhus)?