• MonicaH

Vilken reklam är mest irriterande? Gamla som nya

Jag tycker att reklamen om Grumle tvätt medel är sämst...

• Svar på tråden Vilken reklam är mest irriterande? Gamla som nya
  • Karpet

Reklamen för match.com (engelsk reklam) där min mans snygga ex är med

• solida

NEJ den allra värsta är den nya för Ibumetin... :-X

"-Du är så fin....
    -Ja du är också fin.
    -Nej,nej det är en ledtråd... DU ÄR SÅ FIN!!!
    - IBUMETIN...!! "

Hallå??? Hur kan Rafael Edholm och den där skådespelerskan som jag itne kommer ihåg vad hon heter vara med i den reklamen?? Det är det sämsta jag nånsin har sett.

• Lilla Lillan

Jaaa Ibumetins nya reklam är såååå dålig. Tycker all reklam för Ibumetin är så himla dålig... som den där med killarna där den ena heter IBU och den andra METIN, jag tycker den reklamen är gjort som om man är dum i huvudet, att de MÅSTE upprepa 1000 ggr vad deras tablett heter för att man ska fatta det. Köper aldrig Ibumetin, utan alltid Ipren just bara för att jag stör mig så himla mycket på Ibumetins reklam!

• Lilla Lillan

Och så stör jag mig på all reklam där bilar kör i luften och gör en massa tricks, eller blir robotar som åker skridskor eller ödlor som kör under vattnet etc.

Har så god lust att gå till bilhandlaren och säga: "Vilken knapp var det nu jag skulle trycka på så bilen blir en robot som åker skridskor, tänkte nämligen ta en provtur ut på isen"

• ELAAAN

ibumetin, och den där Kaj saken med de fiskmåsarna ni vet:P
    Och _alla_ halstablettsreklamer, spec fishermans friend eller va den heter.

• lanfear

1.Ibumetin (du-är-så-fin Bläää)

2.Den där pizza reklamen... power pan nånting.. killen går på mina nerver.. först säger han vilken jäla (jävla) spammare sen säger finns i fyyysen (frysen) usch..

3.vattnet Den fuktade vattnet, hon som skriker när vatten flaskan tar en bit av päronet!

När de sänds så byter jag kanal direkt! Sen finns det man irriterar sig på men man kan endå tåla de!

• Kattflickan

* Reklamen där en tjej kysser en gammal gubbe för att få ett nikotintuggummi. Tänk om det hade varit en gubbe som kom fram till en ung tjej och började kyssa henne. Tror inte en sån reklamfilm skulle få visas.
    * "Vilken är din Dolmio-dag"?

* Reklamfilmen för någon binda där det är tjejer som protesterar mot något. Jag fattar inte vad den går ut på.

* Ja just det. Den där som handlar om att man ska våga visa sin kropp hur man än ser ut. Samtidigt är det brun-utan-sol de vill sälja! Den säger ju emot sig själv. Duger man inte om man är en blekfis?! Haha

• obbols

håller med om ibumetin, men hatar oxå kotto åke som var för nåt år sen

• solida

ELAAAN> Jag som gillar fiskmåsarna! Hej Kaj! Hallåoåoå Booöorje! Ha ha. Men jag förstår att man kan irritera sig till döds på den.

Kattflickan> Jag är helt med dig om nikotintuggummit! Helt förkastligt!

Svar på tråden Vilken reklam är mest irriterande? Gamla som nya