• ruffe4

Jag avskyr mina styvbarn

Glöm inte att du själv bestämmer vilket liv du vill leva, när du valde din man valde du oxå hans barn, o jag tror knappast dom orsakat ditt missfall, hoppas du kommer på fötter o ordnar upp ditt liv För allas skull, inte minst för att barnen ska få en bra uppväxt utan folk i dess omgivning som inte tycker om dem. Och även om du inte visar det få känns det, det finns i atmosfären i rummet om inte annat..

O hur kan en pappa vara ihop med en kvinna som avskyr hans barn....

• ruffe4

Miss Rawhide

Flytta 100 mil från sina barn, det verkar vara för din skull och inte för barnens bästa, barnen behöver båda sina föräldrar, jag blir alldeles stum när jag läser dina inlägg....

• ruffe4

Miss Rawhide

Det är inte pappans fel då att hon sparkade dig, det är lika mycket hans ansvar att uppfostra sina ankommor. Men det verkar som om han hellre spelar dataspel än engagerar sig i sina barn. O andra sidan vet jag inte om man kan sova när nån sparkar en i magen, och om det så ska leda till missfall låter lite långsökt. Men det kanske är skönt att hitta syndabockar för allt som sker.

Hoppas hans barn känner sig varmt välkomna när dom kommer o hälsar på er efter ni flyttat

• ruffe4

Jag fattar inte hur en frisk pappa kan vara ihop med en tjej som säger att hon avskyr hans barn............. Även om du inte sagt dom orden så märks det ju.

Tänk sen om ni får barn i hop och sedan skiljer er, då skulle det kännas OK för dig när erat barn kommer till pappa o hans nya som AVSKYR ditt barn herregud vilken tragisk familj!

• ruffe4

Vem skulle vilja ha barn med en pappa som misslyckas så grovt med uppfostran att barnet sparkar nån annan i magen.???!

• ruffe4

nu va det inte mamman hon ska skaffa barn med. Och pappan uppmúntrar ju barnen o säga dumma saker till TS...

• ruffe4

"Nej, han tar knappast hand om dem. Han spelar dator... det är hans största och enda intresse. Hans barn sitter oftast i soffan och tittar på tv och berättar att "min mamma har sagt att du är en slyna. Jag håller med"

Barnen i detta fall är gamla nog att förstå precis vad de säger och gör och de har orsakat mig ett missfall. Jag står för vad jag säger och jag avskyr barnen. Man väljer partner för den han ÄR, inte den han VAR... Barnen är en dålig bonus. Jag hatar inte barn i allmänhet, men man kan inte tvinga någon att bli mamma, inte ens extramamma!! "

det va det jag menade med att misslyckas som pappa.

Svar på tråden Jag avskyr mina styvbarn