Inlägg från: Helgona |Visa alla inlägg
  • Helgona

Partylite

Vi som älskar partylite kan väl samlas här o prata lite om dofter, partyn, nya produkter osv
    Försäljare eller vi som bara köper....alla är välkomna!

Jag är inte försäljare! Men älskar produkterna!
    I mitt galleri finns det jag har köpt på mig Oskyldig

CARPE DIEM
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 07:50:30:
    www.partylite.se
  • Svar på tråden Partylite
  • Helgona
    Ylwa skrev 2007-04-22 10:03:13 följande:
    Ojjj.. 20000 det var inte illa handlat det, ho ho..Jag har nybliven konsult och tycker det är jättekul! Hann iof bara ha ett par afå visningar innan jag blev för gravid för att orka med att packa i och upp grejerna. Nu är ungen dock ute och jag måste börja ragga värdinnor. Är ju så himla fina grejer så man bara vill ha allt.Var på ett stormöte i veckan, där man fick se alla sommarens produkter och fick kika i sommarkatalogen. Guuuuuu så mycket fint, ni som ska ha visning under sommaren kommer att bli så nöjda =)
    Vart var du?
    CARPE DIEM
  • Helgona
    fler som jag skrev 2007-04-22 09:48:26 följande:
    jag skrev visst lite tokigt... i vanliga fall tar d ca 10 dgr när ordern låg på 20 000:- så tog det lite längre tid än så.
    20.000??? Jösses! Wow avund ;)
    CARPE DIEM
  • Helgona

hihi ja o i Lyxfällan häromsistens så hade hon Retro på bordet ;)

CARPE DIEM
  • Helgona
    nyfiknaflickan skrev 2007-04-24 18:25:13 följande:
    Ingen som bor i närheten av Varberg och har lust att ha party hos mig om en vecka? Har blivit kontaktad ang att vara värdinna med orden att någon skulle ringa upp för bokning av datum, men ingen har hört av sig...Det som kliar i mina fingrar...Vad är era nästa köpprojekt? Finns det nåt speciellt ni "begär"?Nu har jag inte katalogen, men den fina skålen "ljuscirkel" på hemsidan är urfin. Den ska jag definitivt beställa OM det blir nåt party nästnästa helg.
    Självklart! Kontakta mig via inboxen!
    CARPE DIEM
  • Helgona

Hm Alltså jag har ju köpt på mig en del..bilder i mitt galleri...
    Men jag vill ha Dusk to dawn ljuskällan! en är så snygg :)

CARPE DIEM
  • Helgona

På ditt startparty, alltså partyt som du har hemma hos dig med dina vänner. Som den tjejen som"värvar" dig håller, lite för att visa dig hur man gör o för att all den försäljningen den kvällen går till din startväska! Så säljer du för 3500.- så är väskan betald redan 1a visningen! Om du skulle sälja för mer så allt utöver startväskan får du i presentkort att köpa egna varor för!
    Självklart behöver du inte vara aktiv försäljare, men du måste ha hållt dina 6 bokningar som du ska ha bokat innan du får din väska. (Därmed inte sagt att man kanske inte får några avbokningar Flört) Men det har man lätt hos mamma, syskon osv...sedan kan du bara ligga lågt o njuta av doftljusen!

CARPE DIEM
  • Helgona

Ska på spa visning ikväll! Tjooooo

CARPE DIEM
  • Helgona

Nej jag tror inte heller att du måste ha den särskilt långt från väggen. De är en ljuskopprunt ljuset den måste ju få plats o kanske 2-3 cm till....

CARPE DIEM
  • Helgona
    fialotta75 skrev 2007-05-09 10:17:40 följande:
    Någon som vet om man kan beställa grejor från förra årets katalog?
    Nej tyvärr, de flesta saker har utgått. Enstaka saker finns säkert kvar. Prova...
    CARPE DIEM
  • Helgona

Nu har jag handlat på mig lite till...hihi finns i mitt galleri....

CARPE DIEM
  • Helgona

Hihi jag har kompis som säljer som jag ju måste stötta
    ;)

Nejdå, inte bara jag är helt såld på grejerna!

CARPE DIEM
  • Helgona
    Ylwa skrev 2007-06-11 22:38:04 följande:
    Jag vill att du är min kompis, helgona =). Märkte förresten att jag budade mot dig på tradera igår he he.. såg inte förrän jaglagt mitt sista bud *fniss* man får passa på när det är billigt jaooooo =).
    hihi vad roligt, vad var det? Vem vann?Flört
    CARPE DIEM
  • Helgona

Vattenmelon? Vilken är det?

CARPE DIEM
  • Helgona

Den informationen släpps tidigast efter konferansen i Aug Fot i munnnen

CARPE DIEM
  • Helgona
    Fyrklovern skrev 2007-06-30 11:20:27 följande:
    Ja vi har fått reda på allt som kommer att försvinna, däremot får vi inte veta vad som kommer nyt fören efter konferansen...
    Vad?
     hihi snälla dåååååååååå
    CARPE DIEM
  • Helgona
    Ylwa skrev 2007-06-30 22:01:40 följande:
    Carra78 - det är ju tveksamt om man hinner få hem ngt till första sept, om de inte "släpper" de nya varorna förräns vid konferensen. Iof, är ju möjligt att det går om man beställer typ måndagen efter konferensen, men ändå tight. Men har man katalogerna så kan man ju iaf visa något. Är en del fint som försvinner, hoppas det går bra på min visning hemma hos mig själv imorgon, så jag får handla lite på produkttillgodohavande...
    Är det någon speciell serie som utgår?
    CARPE DIEM
  • Helgona

Ingenting ur sommar katalogen brukar finnas kvar...

CARPE DIEM
  • Helgona

Jodå jag har vattenmelon ;)
    Min absoluta favorit bambu-sockerrör utgår..........
    Måste köpa på mig typ 20 paket så klarar jag mig i alla fall någon vecka ; )

CARPE DIEM
Svar på tråden Partylite