Inlägg från: OU812 |Visa alla inlägg
  • OU812

Partylite

20 000... Var hittar man såna värdinnor? Drömvärdinnan... Har också nyligen startat som konsult. Haft tre visningar än så länge.. Hemskt kul, och det bästa är att det är relativt lätt att tjäna pengar. Och jag har en superbra enhetsledare som förut var min konsult..

• OU812

Carra78 - du kan beställa sommarkataloger och nya dofter redan nu på CBC.

Twilight - Som regel brukar man betala varorna innan beställning ja, pga att vi konsulter måste betala i förskott. Antingen via giro och faxa kvitto samt beställning eller omman betalar via autogiro så drar de pengar från kontot inom 24 timmar efter att man lagt sin beställning. Det kan ju vara ganska stora summor som det handlar om. Jag har iaf inte råd att lägga ut för varorna då skulle jag inte kunna hålla på med detta.

Ring till din konsult och fråga. Ibland kanske någon produkt är restnoterad och de väntar in den. Bara hoppas det är så och att ni inte blivit lurade av en oseriös konsult som jag blev på min första visning jag var på. grrr

• OU812

Fast det beror ju på hur Tupperware betalas. Jag har ingen aning men de kanske kör med faktura? De som sålt ett tag har nog hunnit bygga upp en buffert så de kan lägga ut för varorna innan leverans.

Den konsulten som lurade mej och min familj/vänner var en gammal barndomskamrat så ta inget för givet. Vi trodde absolut inte att hon kunde lura oss då vi kände henne... Men ack så fel man kan ha. Har tom fått reda på att hon planerat redan från början att inte betala våra saker utan att stoppa allt i egen ficka.

• OU812

Ja, tack o lov så redde PartyLite ut det så vi fick det vi beställt. Och nu är jag som sagt PartyLite konsult själv

• OU812

Jag är väldigt sugen på Buddhan, den ska jag köpa så småningom...

• OU812

Men åh!! Mitt paket med kataloger och nya dofter skickades igår så jag får vänta ett tag till.

• OU812

Mitt paket med sommarkataloger har kommit. Tyvärr har jag inte kunnat hämta än pga att min tös varit sjuk. Men imorgon ska jag hämta det.

• OU812

Vilka fina saker det finns i sommarkatalogen då... Vill ha allt... Nej nu måste jag boka in lite visningar så jag kan köpa hem några av sakerna jag vill ha.

• OU812
    mammika skrev 2007-05-13 19:08:51 följande:
    Hej Jag behöver lite tips om en doft på aromamelts som inte luktar så starkt eftersom jag är känslig för dofter . Köpte jordgubb/rabarber på ett ljusparty men kan bara tända ett tag sen doftar det alldeles för starkt för mej .
    Unwind kanske...
Svar på tråden Partylite