Inlägg från: Carra78 |Visa alla inlägg
  • Carra78

Partylite

Undrar när ni som blev nya Partylite konsulter fick era papper osv ifrån Partylite. Skickade in mina den 11 april, men inte fått ett enda papper av dom. Behöver beställa, lite kataloger, beställningslappar, pennor, samt de nya dofterna och lite produkter ifrån sommarnyheterna.

• Carra78

Men jag har redan fått mitt startpaket och haft ett party, samt fått hem dom grejerna. Men har visning på närmare 30 personer snart och behöver få hem lite mer grejer. Vill också kunna beställa sommardofter och annat.

• Carra78

Men har ju inga uppgifter så jag kan ju inte logga in där.

• Carra78

OM man inte ska på konferensen när får man då köpa katalogerna så de hinner hem till 1:a sept.

• Carra78

Ja de tycker jag med att man måste få beställa inna konferansen. För det tar ju ändå en tid att få hem grejerna och sen om alla ska beställa samtidigt.

Jag har redan en visning 1 sept, så allt ska vara hemma då!

• Carra78

Frågan e ju nu då om det som finn si sommarkatalogen kommer att finnas kvar eller om det också ska bort.

• Carra78

Någon måste hjälpa mig!

Får hem ett paket nu i veckan och har några olika varor som är beställa ifrån Show on the go.

Skulle vilja ha artikel.nr på de varor som finns med i "all värdels dofter" för gästen, "utomhusliv" för värdinnan, samt det paket med aromabrännaren för värdinnan. Vill alltså veta vilka artikel.nr det är på produkterna som finns med i resp paket. Har råkat kasta bort mina flyer om det!

• Carra78

Snälla, igen som kan hjälpa mig!

• Carra78

Minns inte hur det va, men fick man något när man hade haft sina första visningsmånader.

Blev konuslt i april, jobbade iohp upp till 13.000 första månaden, 5000 andra månaden och ska försöka med 5000 denna månad.

• Carra78

Åh jag har några som vill veta vad som kommer finnas kvar ifrån Vår & sommarkatalogen. Någon som vet när vi får veta det!

• Carra78

Måste i så fall köpa på mig en del av deras dofter och hållare.

• Carra78

Gillar ju några dofter från gamla katalogen som också ska bort. Tur att man får köpa för konsultrabatt.

• Carra78

Behöver snabbt hjälp nu!

En kund är sugen på att köpa Bestburn Cylinderglasljus men jag vet inte vilken omkrets det har i foten på glaset. Kunden ville veta det, ingen som har ett sådant ljus hemma och kan mäta åt mig!

Svar på tråden Partylite