• myrten

Kejsarsnitt på SÖS??

Hejsan,
    undrar hur ni upplevt snitt och eftervård på Södersjukhuset!?
    Ska snittas den 7 maj och skulle gärna ta del av era personliga åsikter!!
    Undrar också om den nyblivna pappan fått sova kvar - infon därifrån är ju att det oftast går bra - men hur är det i verkligheten?

/ Myrten

• Svar på tråden Kejsarsnitt på SÖS??
  • Längtar efter Liten

Jag akutsnittades på Sös o har bara positivt att säga.
    Jag var vaken under snittet o pappan var med, pappan fick även sova kvar, vilket var min största skräck att det inte skulle bli så, vi var kvar 3 nätter all personal var supertrevlig.

*Nu är vi tre*
  • myrten

tack för ditt svar!
    vad skönt att höra att du tyckte det var bra på SÖS!!

• Mjusch

Jag akutsnittades också på SöS. Det gick jättebra. Alla var så professionella. Vi fick stanna i 6 dagar. Ganska länge, men det tyckte jag var skönt.

• Mjusch

Pappan fick också sova där. Vi fick ett eget rum med två sängar.

• Miamaria77

Planerat snitt på SÖS, Supernöjd, fick eget rum med fantastisk utsikt. Pappa, bebis o jag bidde kvar i tre nätter.

• ELLY78

Jag blev akutsnittad på SöS och pappan fick vara kvar hela tiden.. Tycker att eftervården var lite "rörig" men det var väldigt gullig personal

Lycka till förresten, inte långt kvar nu

• myrten

Vad gulliga ni är som svarar!
    Det börjar ju verkligen närma sig - och jag känner mig ganska väl förberedd så känns det ju lite nervöst! Därför är det jätteskönt att höra från några som har positiva upplevelser!
    Tack.

• Johanna200

Jag gjorde att planerat snitt på SÖS januari-06 och då fick inte min sambo stanna över natten, utan fick åka hem. Men då var det väldigt fullt på BB och jag var inte förstföderska. Jag tror att sådant spelar roll också.
    Det var ju tråkigt men allt annat var bra!

Svar på tråden Kejsarsnitt på SÖS??