-
-
ååå, gelefisk mums... nu ska jag sluta äta godis på veckorna...
-
har jag berättat att min sambo ringde i lördags när han var på jobb och sa: ska vi göra en deal. Jag slutar snusa så får jag köpa en skorpion.. hihi.. han får ta "snuspengarna" och lägga undan dom.. så inom 3 månader kommer jag vara matte åt en skorpion
..
en vän kanske e gravid guud vad avundsjuk jag kommer vara om hon är det, men glad för hennes skull, de har ju försökt i sju månader... men jag tyckte hon kunde vänta på mej.. hon ska ha mens om två dagar men tog ett äl test igår bara för att se hur de fungerade och så gav det utslag.... väntar spänt på gravtest. -
han vill egentligen ha en spindel, men det skulle jag inte gå med på.
-
jag skulle nog föredra essa..
-
bra det fångar min uppmärksamhet bättre.
-
skrutt: jo det är lite läskigt men coolt..
tycker att resultatet av hp borde koma vilken dag som helst nu..
usch skrutt, jobbigt när man inte är två som längtar lika mkt.
-
nja, den är nog ingen kelgris direkt.Yoyna skrev 2007-04-23 19:54:44 följande:Essa: En skorpion, hjälp!!! Ehh, kan man kela med den?
johnny depp e inte dum alls
-
jag kan inte äta frukost om det inte är rent i köket!
-
hej.
trodde inte att jag var saknad men blir glad av att höra det, jag hoppar gärna in igen om jag får och hoppas att jag inte missat för mkt.
jag börjar faktiskt bli skitskraj när det gäller att skaffa barn , det är ju bara ett år till verkstaden och vore det inte bättre att vänta eftyer skolan men då ska man jobba ett tag å det ena med det trejde så blir det ist på tok för lång tid att vänta..