Inlägg från: presens konjunktiv |Visa alla inlägg
  • presens konjunktiv

SYLTFISK

Alltså, maken till brudar att snacka på har jag nog aldrig träffat!!!

Jag har stenkoll på min ägglossning. Jag märker direkt när den är på g, och den är regelbunden som jag vet inte vad. Nu när jag har koll på dagarna, tänkte jag se om jag kan börja räkna timmarna. Nej, men jag tänkte faktiskt köpa ett paket stickor och testa bara för att se så jag har fattat rätt.

Och tjejer, ärligt, det är ju självklart att man kan stava Syltfisk som "Psyltffisc". Det är ju uppenbart.

Det är ju ännu tydligare än att stava "fish" som "ghoti", eller hur?

• presens konjunktiv
    Frila2 skrev 2007-04-23 19:56:30 följande:
    Vem skulle ni vilja vakna upp brevid, förrutom era respektive? Johnny Depp måste ju vara den vackraste mannen i världen...
    Ja! Johnny Depp *är* den vackraste mannen i världen.

Men vem jag skulle vilja vakna bredvid förutom min fru? Isabella Rossellini! Utan tvekan.
  • presens konjunktiv

Usch, vad jobbigt, fröken!

Jag har haft en risig dag. Jobbet har bara varit sååå segt. Men så stack jag ut på träningsplan med lillkillen och hade så himla roligt. Så nu är det okej att sitta och jobba igen.

Vi går freestylekurs, och på tre gånger har han lärt sig att gå slalom mellan mina ben, stå och gå mellan mina ben, stå rakt upp och ner framför mig, snurra runt, och så har vi tränat in targetsticken. Så himla kul har vi haft!

• presens konjunktiv

Vovven har så otroligt roligt! Detta är det bästa han vet, möjligtvis med undantag för agility. Han var så taggad på targetsticken att han inte stack iväg för att busa med kompisen.

• presens konjunktiv
    Fröken85 skrev 2007-04-23 22:58:13 följande:
    Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....
    Vilken bra idé! Jag fyller 30 i maj - och nu vet jag vad jag önskar mig.
  • presens konjunktiv

Jag har precis haft ägglossning, men nästa månad ska jag testa, bara för att se hur det ser ut.

• presens konjunktiv

God morgon! Ni sover väl sött allihop, kan jag tänka, och jag är åter parkerad framför datorn efter ca sex timmar sömn... Blä!

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • presens konjunktiv

Det låter som brevbärare eller möjligtvis paketutdelare.

Den som säger att man inte kan köpa kärlek, kan aldrig ha hört talas om hundvalpar.
  • presens konjunktiv

De behöver kanske flera.

Svar på tråden SYLTFISK