• FiL81

SYLTFISK

oh yes, det blev en Syltfisk-tråd!!! Hurra så bra!

• FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-04-22 20:21:57 följande:

Fi: Javisst är det! Pratat m kompisen?
    Nope, inte än - har varit ute resten av dagen - kom precis hem från ett restaurangbesök. Mongolisk Barbecue - mums!

Nä, måste kolla efter med henne nu...
  • FiL81

lusse: åååå så gulligt med dop!

har inte alls funderat på det där med gudföräldrar ännu - men jag tror gudmor skulle vara självskriven - min syster såklart!

• FiL81
    Cia80 skrev 2007-04-22 20:13:22 följande:
    Så det är här ni är tjejer *kramar om* Jösses så svårt det är att veta vilken bil man vill ha! Det finns ju så många.Försökte prata lite med sambon om att vi kan gifta oss nästa år, men det blev ett nej. Förstår inte hur jag ska orka vänta så länge, varken på bröllop eller bebisverkstad.
    Varför säger han nej?
  • FiL81

cia: det ä ju ändå länge...och visst bor ni tillsammans? eller hur var det nu..?

• FiL81

ja just det, så var det ju... huuu, måste va knepigt med distansförhållande så länge - och just efter att man har träffats!

Hoppas det blir av med honom för jobb i er stad nu i sommar!

• FiL81

cia: oh yes, du ska se att det kommer bli härligt att ni får träffas varje dag! när som tidigast kan det bli?

...och sen kommer han oxå snabbt förstå att det kanske inte vore helt fel att ni gifter er nästa år ändå Killar kan ju vara lite tröga ibland

• FiL81
    Cia80 skrev 2007-04-22 21:01:24 följande:
    lusse,Jadå, han vet mycket väl. Han brukar fråga varför jag har så bråttom. Men jag tycker inte att det är så bråttom, eller vad säger ni?
    bråttom?!? näe! varför skulle det va det? det är ju inte det som är grejen... om man älskar varandra och vill leva ihop resten av livet och är säkra på det, så handlar det ju inte om att "ha bråttom" bara för att man vill gifta sig, samma sak med barnaskaffandet Jag känner inte att det är BRÅTTOM med barnaskaffande för vår del. Istället känner jag mig mer än REDO någonsin för att bli mamma inom en snar framtid (typ 080808 kanske hehhe...)
  • FiL81
    enlitenbitkaka skrev 2007-04-22 21:03:58 följande:
    Men det va nu i sommar ni skulle flytta ihop? Då har han ju några månader på sig och kanske inser hur gärna han vill gifta sig med dig
    precis!!!
Svar på tråden SYLTFISK