-
Skulle ha renoverat på rekordfart om det va jagpresens konjunktiv skrev 2007-04-30 11:44:58 följande:Nja... Vi skyndar inte på själva jobbet, men vi lägger mer tid på det.
-
Åh vill också ha nytt! hatar vårt soffbord som är högblankt...drar åt sig precis all skit!Fröken85 skrev 2007-04-30 12:16:04 följande:lusse: Det blir ny soffa och förhoppningsvis soffbord om jag kan övertala sambon. Vi har ju målat klart i helgen och även om det är nästan 2 år tills vi flyttar (förhoppningsvis mindre om det blir en bebis) så vill man ju ha in möblerna så man kan se helheten i rummet. Tycker du om att renovera möbler? Jag tycker det är himla svårt. Vi målade om en bokhylla å det tyckte jag räckte 'hihi'...presens: Va kul att få upp kaklet. Då börjar man ju äntligen se att det lir resultat. Vad är det för kakel?fi: Hoppas ni får ett mysigt valborgsfirande du och mannen!
Japp, jag älskar att renovera möbler, springer ofta på loppis och fyndar. Om det blir bra vet jag inte men det är roligt
Presens:
Googla och hitta detta, är det samma kakel? http://www.alibaba.com/catalog/11058154/Sardegna_Vanilla_Ceramic_Tile.html -
Nu har jag varit duktig och sorterat räkningar, betalat dem och rensat ur vårt "skåp" som vi har lite smått och gott i. Såg ut som ett bombnedslag: räkningar, skolpapper, kamerabatterier, biokort i en enda röra...
Ska fixa hamburgare till middag idag! *mumma*
-
Vad blev det för jeans? Behöver också ny....mina svarta älskade stuprör gick i sönder i lördags

-
Vad snygga! Coola detaljerSkrutt 83 skrev 2007-04-30 16:15:12 följande:Lusse: Det blev ett par fornarina modell cult, skitsnygga!! www.fornarina.com/enterfornarina.aspx man kan ändra vinkel också så ser man dem framifrån och bakifrån! Vad tråkigt, det finns inget värre än när ens älsklings jeans går sönder!
Har ett par i modellen Nek, men den verkar inte finnas längre...och älskar dem! Mycket snyggare än de vanliga Flirt ex. http://www.triads.co.uk/designer-clothing/womens/casual/denim/fornarina-nek-pants.htm
-
Hej på er! Här e vi inge bakis...var hemma och slappade igår bara!
Skrutt: Låter som en bra idé! Tvivlar på att jag skulle orka det
Fi: Vilken underbar dag! Nu blev jag sugen på att slå mig ner på balkongen med ett glas vin.....*mm* TV-spel står på inköpslistan här hemma också. Kan inte bestämma oss för vilket bara! Jag vill ha ett Wii, sambon vill ha ett X-Box 360....
Jag är ätnligen färdig med en av stolarna....
-
Du låter oss verkligen gå på nålar varje månadCia80 skrev 2007-05-01 18:53:59 följande:Hej tjejer!Här är allt toppen! Behövde verkligen den här lediga dagen. Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens nån mensvärk. Men jag har kanske räknat fel
Något säger mig att du faktiskt kommer få det första plusset...helt ärligt!
Själc e jag skengravid...tror jag....har så fruktansvärt ont i området runt äggstockarna
-
Men det e klart du inte ska! vad ska vi annars med denna tråden till?! Vi nojjar, stöttar och hoppas tillsammansCia80 skrev 2007-05-01 18:58:20 följande:lusse,Förlåt! Kanske ska hålla mig borta från tråden då det närmar sig tiden för mens varje månad.Uj uj uj, det vore ju nåt Finns det nån chans att du kan vara gravid på riktigt?
Vore ingen bra tråd utan Cia...!
Nej noll chans....testade för några dagar sedan och fick ett fett minus. Ingen suprise, jag är bara nojjig och testar i stort sett varje månad *skäms*
Har bara värken runt äggstockarna, lite molande mensvärk och ont i nedre delen av ryggen....låter ju som grav.liknande symptom men tyvärr inte
-
Hihi jag har mina stunder..Cia80 skrev 2007-05-01 19:06:31 följande:lusse,Åh, så söt du är!Det kan inte varit så att du testade för tidigt då?
Nej det tror jag inte, fick aldrig någon riktig mens den här månaden, bara en massa flytningar och krångel....så jag testade så fort min "vanliga" mens skulle varit slut men det visade inget.
Kan nån tala om för mig varför man plågar sig själv varje månad?! Hoppas att nån lite simmare ska slinka igenom....trots att dem inte gjort det de senaste 7åren.... -
Hihi ja...är nog en sån där fråga man aldrig får svar på, som "Vad är meningen med livet?"Cia80 skrev 2007-05-01 19:11:25 följande:lusse,Jadu, det var en bra fråga.Kan tyvärr inte svara på det eftersom jag själv plågar mig.
Men: vad gör Cia ikväll då?