• FiL81

SYLTFISK

ojoj här svänger det från bröllopslycka till nedstämdhet

*stor kram till lusse och cia*

Hoppas ni får en bättre dag idag - och berätta för era karlar att det aldrig kan va 100 % perfekt att skaffa bebis - utifrån ett praktiskt perspektiv, men att det mycket väl kan vara 100 % rätt om känslorna får säga till!

• FiL81

ujuj, känner att det krisar sig här lite med allas var 08-planering - men hörrni, nu heter ju traden SYLTFISK och inte "planerar börja 08". Vi SYLTFISKAR ska och kommer att halla ihop, oavsett när vi alla börjar med vara verkstäder!

• FiL81

tar man upp det där med alder och förhallande och sa sa känns det som det verkligen är pa tiden att det händer natt för oss.

Jag e 81:a, mannen 80:a. I augusti har vi varit gifta i 1 ar. Vi har varit tillsammans 6 1/2 ar och bott ihop i över 5 ar. Bada är vi färdiga med vara utbildningar och har jobb. MEN, praktiskt sätt är det ännu inte rätt tid för oss att börja med nagon verkstad idag.

Dessutom bor vi utomlands och har langt till familj och vänner. Hur kul är det eg da när man far en liten?!?

Är inte heller sa lätt att "bara flytta hem".

Sa, det gäller att inte bara stirra sig blind pa det praktiska, utan höra vad kroppen och hjärtat säger...

• FiL81

Wow Lusse! Sicken svängning! GRATTIS!

Och ett annat grattis till Thulan och matteprovet som gick bra! Till skillnad från några andra här i tråden var matte faktiskt mitt favoritämne *smajl*

Åhhh vad jag verkligen RÄKNAR dagarna tills bebisstart. Varje kväll som jag går och lägger mig tänker jag att jag har kommit ytterligare en dag närmare bebis

• FiL81

skrutt: ja borde oxå umgås med mannen, vi hade eg sagt att ikväll skulle bli en datafri kväll och bara massa myyys. Grejer är att vi nu redan har mysigt - badat tillsammans och så - och nu blev jag FL-sugen

• FiL81
    Yoyna skrev 2007-05-15 22:03:55 följande:
    Hurra lusse! Va bra att han ändrade sig!!!Ikväll har jag haft min 16-åring bror härm hjälpt honom med ett skolarbete, man blir bra på mycket med skoltrött bror! Fi: Om ni redan badat ihop ¨så tycker jag du kan va här lite!
    tycker jag oxå
    Dessutom satte mannen igång att spela tennis i vardagsrummet just nu........alltså tennis på TV-spelet Wii
  • FiL81
    Fröken85 skrev 2007-05-15 22:04:22 följande:
    Skulle det inte vara jättekul att ta en trip till Ullared tillsammans sen... Kanske boka en stuga och sova över till och med *ler... Tyvärr så blir det väl inget vin för de flesta av oss.. Eller det är ju synd att säga tyvärr kanske.... Jag bara längtar tills jag inte får dricka vin.... Borde nog dricka otroligt mycket vin nu de närmsta månaderna, för sen lär det väl inte bli så mycket. Man kommer ju aldrig våga dricka OM IFALL det är ett pyre i magen....Mmmm, vad sugen jag blev...Jag är helt OT men spinner vidare 'hahaha'...
    åååå nu blir ju jag oxå vinsugen!
    Har fått upp ett särskilt intresse för Rieslingviner nu under min tid här i Tyskland. Åh så gott det är!! Hur ska jag klara mig utan det under graviditeten och amningen?!? Med detta menar jag självklart inte att jag VILL dricka vin då - ABSOLUT INTE!
  • FiL81

Appropå Ullared - Har någon av er nånsin varit där? Har faktiskt själv aldrig besökt det...kanske missat nått?

• FiL81

hehe, vad det bebisgrejer du shoppade?

åh, måste kolla upp om det finns en tysk motsvarighet till Ullared! Fast iofs så ska det ju vara billigare här än i Sverige ändå.

• FiL81

Thulan: Ha det nu sååååå gryyymt kul i Paris! Bon Voyage!

Fröken: Nej då inte uppfattade jag det så angående vinet!

Svar på tråden SYLTFISK