-
Lite svenska...har prov imorgon. Två stycken....först svenska sen nationellt engelska. Happy birthday to me...Thulan skrev 2007-05-02 11:46:31 följande:lusse: Vad ska du plugga för något idag då? Härligt att sola, men jag är tyvärr för rastlös idag, skulle inte klara av att sitta still i solen i mer än 10 minuter
-
Ja....man får väl tänka positivtThulan skrev 2007-05-02 11:55:12 följande:lusse: Stackare, inge kul med prov. Men se det positivt, du är snart klar med skiten Sen väntar de roliga och intressanta högskolestudierna
Hoppashoppashoppas jag kommer in bara...har inte ens fått tillbaka HP än....
-
presens:
Tror Thulan menade den andra tråden
Ajajaj....datakrasch är nog inte så roligt när man har ett jobb som du har!
-
Får beklaga i den här tråden också...man hoppas ju även om man vet att chansen är liiiitenCia80 skrev 2007-05-02 14:04:21 följande:Hej tjejer!Har nu varit på brandutbildning. Var riktigt skoj!Nu har dock mensen dykt upp, så jag är väl inte på mitt bästa humör. Fast denna månad lyckades jag faktiskt att inte hoppas så jättemycket. Även om det känns lite tråkigt.
-
Ni SSK:or här inne....kan ni inte ställa en amatördiagnos på mig? Har så där äckligt ont i "tjejmagen" (hemska ord!!) som kraftig mensvärk och sen hugger det till ibland och värker på endera högra eller vänstra sidan ned mot ljumsken....just nu är det värst på min vänstra sida. På sidan och bak över ryggen... *ajajaj*

-
Fundera på om det va blindtarmen men det ska väl inte kännas på väster sida?
-
Nej ÄL är det nog inte....inte riktigt tid för det riktigt än. Usch cysta lät otäcktSkrutt 83 skrev 2007-05-02 15:33:09 följande:Lusse: Låter som om det skulle kunna vara ÄL.. Annars kanske det kan vara sån här vätskefylld cysta på äggstocken.. Min kompis fick det, helt ofarligt men gör tydligen väldigt ont... (Är dock inte blivade ssk, bara en amatörmässig gissning..) Låter inte bra att du har ont. Ring sjukvårdsupplyssningen så kan de säkert hjälpa dig!
Ska googla lite och se vad jag hittar...
Varför kan inte jag få en sån bra sambo som ni har?! Föreslog avbrutet.....han bara skrattade åt mig
-
Ja jag ska sluta med pillrena i slutet av sommaren och då får han göra som han vill.....kommer säkert köra med gummi i, tja, kanske en vecka. Sen kommer han säkerligen tröttna och lita på mina råd och rön ang. avbrutet.....
Ja jag kommer va skitnervös! Idag är en bra dag, idag känner jag att vi kommer fixa att skaffa barn!
Det jag nojar mest över är ekonomin och hurvida förhållandet kommer fixa vaknätter, kolik, blöjor osv. Kommer säkert gnällas mer än en gång om vem stur det är
-
Ja jag har precis börjat på en ny pillerkarta nu och har tre st. kvar. Så om jag inte räknar åt h*vete fel så bör väl den sista kartan va i augusti? Så efter augusti är jag med och nojjar om BIM, ÄL och annat skoj man "oroar" sig för när man inte har skydd.
Ja idag är en "rosa moln"-dag...allt är perfekt och vi är jättekära! Älskar sådana dagar
Vi har gått igenom mycket tillsammans under 7år så jag tror att har vi klarat av det så klarar vi av ett barn.
-
Ja men då slutar vi nästan samtidigt! Jag började på kartan i måndags. Vad knaprar du? Jag har Cilest28 och sexlusten blir lite kullkastad av dem så det ska bli skoj å se vad som händer när man slutar. Har ätit dem i över 7år så...började med dem innan jag började ha sex så det ska bli spännande.
Så skönt när man e nykär i ett "gammalt" förhållande...! Lyfter verkligen humöret!
Sommaren blir lugn, kommer bli lite tajt ekonomiskt...men kaaaanske Arvikafestivalen och sen till sommarhuset i Norge. Kaaaanske GBG också...