SYLTFISK
Jag vill oxå träffa er ju!!!!
Jag vill oxå träffa er ju!!!!
Skulle det inte vara jättekul att ta en trip till Ullared tillsammans sen... Kanske boka en stuga och sova över till och med *ler... Tyvärr så blir det väl inget vin för de flesta av oss.. Eller det är ju synd att säga tyvärr kanske.... Jag bara längtar tills jag inte får dricka vin....
Borde nog dricka otroligt mycket vin nu de närmsta månaderna, för sen lär det väl inte bli så mycket. Man kommer ju aldrig våga dricka OM IFALL det är ett pyre i magen....
Mmmm, vad sugen jag blev...
Jag är helt OT men spinner vidare 'hahaha'...
fi: Självklart vill inte jag heller dricka vin när jag blir gravid (uppfattades det jag skrev så?)... Men det är ju såå gott, så man får passa på nu innan!
Ullared är jättekul. Vi brukar åka dit 2-3 ggr per år. Mest för att det är en liten kul utflykt,men om man ska handla till bebis är det jättebra. Det finns precis allt man behöver till kanonpriser. Allt finns verkligen! Jag ska abslout dit när pyret bor i magen!
Lusse: Ja man kan ju handla för hur mycket man vill, men man får ju handla efter budget lixom... Just nu har vi inga pengar, så det blir ingen resa i vår. Även om jag hade velat....
Thulan; Ha det så bra nu gumman! Försök att glömma bort bebislängtan lite och ha kul!!!!
Lusse: Vinet låter ju gott. Ska absolut köpa det och testa. Jag jobbar ju natt hela helgen så det blir väl ingen god middag med vin, men till nästa helg! Har du något gott man ska ta till oxå? Behöver lite inspiration!
Lusse: Ja nu såg jag att det fanns recept där. Blev jättefrestad att bjuda hem våra bästa kompisar nästa helg och prova vinet och laga någon god mat till dem...
Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Inte så lätt att somna nu eftersom man sov så länge idag, men jag får väl försöka!
God natt, tjejer!
Hallå brudar...
Just nu mår jag inget bra. Ligger i soffan med täcke och vetekudde på magen, för jag har sån mensvärk så jag nästan spricker. Inget kul alls, eftersom jag egentligen behöver plugga, men jag kan knappt sitta upp ju... *tycker synd om mig själv*
Men som fi så fint uttryckte det. Vi är ännu en dag närmare verkstadsstart!
Blir det träff i sthlm så kan jag troligtvis fixa boende till ett par av oss (5-6 st)... GRATIS... I Solna iofs, men det kanske inte gör något...? Men skulle vi inte kunna ta det i höst istället? Alla har det kanske lite lugnare då?
God kväll, damer!
Lusse: Ja, inte känner jag mig det minsta gravid... Mest benägen att kastrera mig själv.... med pizzaslicern... *ler... Min pappa jobbar i sthlm och har en lägenhet där. Men oftast är det ju ingen där på helgerna....
Cia: Ja, jag är oxå lite tveksam till att he bebis i magen när man gifter sig. Risken finns ju att man mår skitilla... Fast iofs skulle jag hellre må illa på bröllopet än inte få vara gravid någon gång alls....
Lusse: Näe det är ingen större risk att jag kommer åt slicern; har placerat mig under täcket i soffan och har inga planer på att gå upp!!!
Cia: Måste kolla med dig; hur var det nu? Är det december i år eller -08 ni pratar om? Men du ska försöka få honom att börja verkstan i sommar va?
God natt cia!
Nu ska jag läsa en "liten" bok innan jag sover. Måste iallafall komma igenom ca 100 sidor till ikväll. Annars kommer jag inte hinna klart med böckerna imorgon... Men jag är ledig imorgon iallafall. Det känns otroligt skönt!
Men jag kommer nog in här en sväng innan jag går och lägger mig...