• Frila2

SYLTFISK

Pratar ni vagnar. Måste säga att jag bara älskar Emmaljunga Cangaroo. Tycker den är så läcker. Om den är lika stabil och lättkörd som andra vagnar så kommer det bli den. Eller en bugga. Kan inte bestämma mig. Tur att det inte är dags ännu.

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-08 21:36:04 följande:
    frila: tur eller synd att det inte är dags nu??? *ler*
    Både och Tur eftersom det är massa planering, synd eftersomjag lääängaar!
  • Frila2

Ja, EL Cangaroo tänker jag provköra rejält innan om den ens blir aktuell. Såg ett par på stan med den vagnen, så fin och det såg så lätt och enkelt ut. 

• Frila2

Här kan jag verkligen inte räkna med någon tjuvstart. Precis som din sambo tycker Fröken, så tycker min också att 2008 är tidigt nog.

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 21:42:30 följande:
    Fröken: Kommer säkert inte bli så men jag hoppas ju. Han har ju sagt att han inte är redo men jag hoppas ju så innerligt att han ska ändra sig tills vi börjar köra avbrutet. Med min otur så kommer vi säkert inte ens starta i april/maj men hoppet är det sista som överger en! Han är ju bra mkt mer positiv nu än han varit så! Det är ju bra att du lyckats kompromissa er till en tid som känns ok för båda. Killar har nog inte samma typ av längtan som oss, de behöver nog lite peppning!
    Ja, det måste vara så. Deras klocka tickar nog inte alls. Män kan ju bli pappor även om de är runt 65 år. De har ju inte den tidspressen som vi har så deras längtan kanske inte kommer lika naturligt.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 22:33:08 följande:
    Såg att ni nämnde EL Cangaroo...är den 3-hjulinger förutom UJ som jag tycker är snyggast! Och skillnaden i pris är ju ganska stor mellan UJ och Cangaroo.....men den är klart snyggats som sittvagn. Absolut en värdig kandidat
    Tycker jag med. Exet som blivit pappa precis sa dock att den ska vara ostabil. Men han tycker iof att Brio är de enda som är bra eftersom det inte är samma "få bebis att somna gung" i de andra. Kanske borde kolla mer på UJ?  
  • Frila2

Cia: förstår att du är besviken. Finns det bara en liten, liten möjlighet så hoppas man ju. Det låter ändå som att du redan nu fokuserar på det viktiga - ni ska ju gifta er. Vill också prova klänning men jag inser att jag måste sy upp en om det blir aktuellt. Finns inte så mycket snyggt (inga) i min storlek tyvärr. Inte med min kroppsform.

Jag skull hälsat på en kompis idag men eftersom jag inte somnade i går förrän efter 04 och skulle upp kl 7 insåg jag att det inte funkade. Om jag hade åkt hade jag varit hemma vid kanske 16 och då behövt slänga mig i säng för att kunna sova innan jobbet. Funkar inte. Så nu har jag sovit ytterligare 3 timmar och vill sova någon timme i kväll så det ska funka. 
    Väntar på att sambon ska komma hem med mat, vegetarisk sushi idag också. 

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-09 15:27:15 följande:
    Men Frila då....klart du ska ha en fin brudklänning! Ex. Nixa har ju alla sina klänningar i alla storlekar från 32-64 och kan även göra större eller mindre vid behov. Men nu måste ja fråga....Sushi....hur smakar det eg.? Jag som är en "konsistensmänniska" som klöker mig direkt om konsistensen är funky...
    Första gången jag åt sushi gillade jag det inte alls. Men det blir bättre och bättre och har nu hittat den vegetariska som är jättegod. Om du inte gillar ris är det inte att prova. Tänk dig riset på en kinarsturang = lite klibbigt men kallt. Inuti ligger en liten bit med antingen lax eller annan fisk eller avogado och gurka och sånt. Konsistensen är.. lite bitmotstånd (kommer inte på ett bättre ord ) ganska torrt om man inte har soya till. Hoppas du fårstår, inser att det inte är den bästa förklaringen.

Vill ha en fin brudklänning men alla klänningar i större storlekar innebär en jättehylla och jag har nästan inga bröst. Försöker kombinera stl 48 på rumpan men a-kupa. Det går nästan inte. Alltig blir alldeles för stort upptill och ser inte klokt ut. 
Svar på tråden SYLTFISK