SYLTFISK
Pratar ni vagnar. Måste säga att jag bara älskar Emmaljunga Cangaroo. Tycker den är så läcker. Om den är lika stabil och lättkörd som andra vagnar så kommer det bli den. Eller en bugga. Kan inte bestämma mig. Tur att det inte är dags ännu.
Pratar ni vagnar. Måste säga att jag bara älskar Emmaljunga Cangaroo. Tycker den är så läcker. Om den är lika stabil och lättkörd som andra vagnar så kommer det bli den. Eller en bugga. Kan inte bestämma mig. Tur att det inte är dags ännu.
Ja, EL Cangaroo tänker jag provköra rejält innan om den ens blir aktuell. Såg ett par på stan med den vagnen, så fin och det såg så lätt och enkelt ut.
Här kan jag verkligen inte räkna med någon tjuvstart. Precis som din sambo tycker Fröken, så tycker min också att 2008 är tidigt nog.
Godnatt på er.
Cia: förstår att du är besviken. Finns det bara en liten, liten möjlighet så hoppas man ju. Det låter ändå som att du redan nu fokuserar på det viktiga - ni ska ju gifta er. Vill också prova klänning men jag inser att jag måste sy upp en om det blir aktuellt. Finns inte så mycket snyggt (inga) i min storlek tyvärr. Inte med min kroppsform.
Jag skull hälsat på en kompis idag men eftersom jag inte somnade i går förrän efter 04 och skulle upp kl 7 insåg jag att det inte funkade. Om jag hade åkt hade jag varit hemma vid kanske 16 och då behövt slänga mig i säng för att kunna sova innan jobbet. Funkar inte. Så nu har jag sovit ytterligare 3 timmar och vill sova någon timme i kväll så det ska funka.
Väntar på att sambon ska komma hem med mat, vegetarisk sushi idag också.
Nixa? Hemsida?