Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Fi:
    Letar du annat också då? Om du inte trivs menar jag...vet inte vad du har för utbildning men tippar på att du är ganska attraktiv på arbetsmarknaden!
    Vad mysigt medd bröllop....! Som ja sa till sambon "Vad sjutton ska jag ge dig i födelsedagspresent för att toppa det här?!"  " du kan fria" sa han då....

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-05-04 12:15:27 följande:
    lusse: Hur mycket fyllde du igår förresten?
    23 fina år

Fi:
    Ja att ha jobbat utomlands är ju en enorm merit här i Sverige! Tyder på framåtanda och att man inte är rädd för att våga och ta förändingar
    Men hur ser det ut inom företaget då? Det är ju som sagt ganska stort så jag tänkte om det finns möjligheter för att avancer uppåt?
    Skrutt 83 skrev 2007-05-04 12:36:01 följande:
    Hej tjejer!Äntligen fredag och jag är ledig i helgen, känns underbart!Åhh vilken gullig sambo du har Lusse, grattis till den kommande förlovningen! Vilken perfekt födelsedagspresent!
    Tack! Ja han överträffade verkligen sig själv.... Ska du göra av din lediga helg då?
    presens konjunktiv skrev 2007-05-04 12:39:35 följande:
    Jag ser en stor tallrik sushi och en maratonsession av Gilmore girls i min nära framtid.
    Lät inte illa.....fast utan sushin då

Frila:
    Vad synd att det inte blir förän efter sommaren, men men...bättre än ingenting! Känns det bra?
  • enlitenbitkaka

Fi:
    Usch vad avundsjuk jag blir! Vill också kunna laga så god mat! Eller ha en sambo som kan laga så god mat

presens konjunktiv skrev 2007-05-04 18:28:30 följande:
    Ha en trevlig kväll och helg, tjejer. Nu ska jag åka och köpa sushi, sen blir det Gilmore girls, ansiktsmasker, mer Gilmore girls och kanske en pedikyr var.
    Låter som en absolut perfekt kväll

Strosade runt på stan förut och inne i en inredningsbutik kom en mormor/farmor med en Emmaljunga Duo Edge. Och SHIT vad stor den är....stackaren körde på nästan allt! Men det är klart, liggdelen såg äckligt bekväm ut. Men jag står gärna ut med en liiiiten liggdel istället för en sådan pansarvagn
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-04 22:37:09 följande:
    Lusse: Men lilla vännen, vad glad jag blir för din skull. Vilken fantastisk födelsedagspresent. Gud, va kul!!! Hoppas att nästa steg inte är långt borta nu då..*ler*.... Grattis grattis grattis!
    Tack tack tack Är totalt överlycklig och vill mest krama och pussa honom heeeela tiden! Och han gör det inte bättre genom att gå runt och kalla mig sin "fästmö" hela tiden...Ja, vi e lite knäppa

Nej, one down two to go!
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-04 22:41:31 följande:
    Ville bara be er önska mig lycka till! Imorgon är jag tärna på sambons systers bröllop och hoppas allt går som det ska...Kommer väl inte komma in här imorgon så ni får ha en bra helg, tjejer! SÅ hörs vi på söndag!!!Kram till er!!!
    Åhh vad roligt! Jag som aldrig ens varit på ett bröllop

See you on sunday! Ha så roligt Fröken!
  • enlitenbitkaka

Cia:
    Oj vad roligt att det går bra med golfen! Blir lite sugen Hoppas det löser sig på jobbet...

Skrutt:
    Ja han har sina stunder Vill ha något sånt här: http://www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224092837230-7_yellow_01_c.jpg   eller så här: http://www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224092902231-5_yellow_01_c.jpg 

Idag har vi haft kalas här hemma....runt 17pers blev vi. Kusinen konditorn stod för hallontårta och före det bjöd vi på sallad och olika sorters  kex med brieost och buko picant...och lite honungsmelon
    Fick min efterlängtade grill + en massa annat fint...och höjdpunkten! 8st betalade ridlektioner av sambon!!!!! *lycka* Äntligen...har drömt om detta sen jag var 7år!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-05 20:35:34 följande:
    Lusse: Åhh vad kul med kalas! Vad kul med ridlektionerna, du kommer älska det! Bara att fråga om du vill ha lite tips =) Ringarna var jättefina, stod själv och valde mellan 2 liknande modeller. Våra ringar är väldigt lika den första. Vad har du för planer för kvällen då?
    Ja vi vill ha något enkelt.....så man kan blinga iväg rejält med vigselringen
    Ja jag längtar så efter att få börja rida! Är hemma hos en tjej på sambons jobb....hon har flera hästar och driver även ridskola i liten skala med bildat företag och så. Så 8st privatlektioner! Och priset va rena rånet....100:-/h....skitbilligt jue!

haha..du kanske märker på sättet jag skriver hur otroligt exhalterad jag är?! *ler*

Ikväll ska vi mysa med lite gott att äta....imorgon blir det till att inviga elgrillen! Du da Skrutten?
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-05 21:13:59 följande:
    God kväll girls! Vilken underbar födelsedag lusse! Ringarna du länkade till är superfina, skulle verkligen vilja ha den första! För mig blir det riktigt lång å ensam kväll, sambon ringde just å sa att han måste jobba över... Men å andra sidan så ska jag storstäda badrummet innan jag lägger mig, så nu fick jag ju lite tid att häbga här!
    Ja, strunta i badrummet och häng här med oss

Jag fick bara 1.0 på HP....men e nöjd....har värsta förkylningen och feber när jag gjorde det så! Det bör räcka till för att ta sig in.
  • enlitenbitkaka

Hej på er tjejer!

Vi har lite grillkväll här hemma med två kompisar till sambon! Dem har (*asg) burit in TV'n till sovrummet för att kunna sitta på balkongen och se på hockeyn!!! Båda balkongdörrarna öppna, TV'n i mitten och sen tre killar rakt framör...tillåt mig le...*ler*

Tänkte iaf bara kika in och säga hej och hoppas att ni inte dör av bebislängtan

Svar på tråden SYLTFISK