• Cia80

SYLTFISK

Frila,
    Sen är det fritt fram för vardagar också..förhoppningsvis.

• Cia80

lusse,
    Ja, risken är nog väldigt stor. Men visst, tar det väldigt lång tid innan det blir nåt så kan jag nog överväga äl-tester.

Har inte börjat planera så jättemycket eftersom vi troligtvis gifter oss utomlands och slipper det mesta av planeringen.

• Cia80

lusse,
    Förhoppningsvis blir det när sambon går på semester, alltså i juli.
    Men vi får väl se vad som händer. Vågar som sagt inte ta ut nåt i förskott.

Vi kommer troligtvis gifta oss i Thailand.
    Sa till sambon: att om vi får bebis i feb-08 så kommer ju h*n vara ca 1 år när vi gifter oss. Det vore väl mysigt med en tultande bebis i sanden.
    Men han var dock inte så inne på den idén, konstigt nog

• Cia80

lusse,
    Jag med. T.ex. en liten son som är pappa upp i dagen...åhhh..det vore nåt

Ja, vi har kollat upp några arrangörer och vi har väl fastnat för en.

Mmm..blir det feb -09 som vi sagt så hinner vi före er

Ja, det ska bli underbart att få bo ihop. Vi har ju aldrig gjort det. Gissar dock att vi kommer ha lite gruff i början innan vi kommer in i vardagen, men det ska nog gå bra.

• Cia80

Frila,
    Jo, det har du rätt i.
    Man måste ju kunna diskutera med varandra och självklart är inte förhållandet alltid en dans på rosor.
    Tänk vad tråkigt det skulle vara om man bara var uppe i det blå hela tiden.
    Brukar säga att livet är som en EKG-kurva med toppar och dalar. Blir det för rakt för länge så är det dött.

• Cia80

lusse,
    Vi har pratat lite om det där med efternamn. Jag har ett ovanligt (ca 20 st till som heter det) och han har ett -son namn.
    Dock tycker jag inte om mitt efternamn så jag är väl mer inne på att ta ett helt nytt efternamn eller hans mors flicknamn.

Midsommar kan ju vara lite klurigt att gifta sig på, men är man bara ute i god tid så ska det nog gå alldeles utmärkt.

Vi kommer bara ha med våra respektive föräldrar och ev. bebis Det känns lite lagom
    Fast ibland kan det kännas lite tråkigt att inte gifta sig i kyrka, men den känslan försvinner rätt så fort.

Frila,
    Självklart får du sno det

• Cia80

lusse,
    Har ingen aning. Har inte satt mig in i det....än.

Det kommer säkert bli jättebra lusse.

Ja, det vore nåt med bebis med på bröllopet.
    Men jag får ju inte vara för gravid, då kan jag ju inte flyga och bebis får ju inte vara för liten.

• Cia80

Hej tjejer!
    Så var det återigen måndag och jag är ensam igen. Men denna vecka bara till onsdag, så jag ska väl inte klaga så jättemycket.

Ska bli kul att börja planera bröllop sen

• Cia80

Hej lusse *vinkar tillbaks*
    Ja, visst är det tråkigt att han är borta. Men det är ju inget att göra åt så det är bara att göra det bästa av det. Men jag måste få säga att jag är glad över att jag har ett jobb som sysselsätter mig, annars skulle jag väl krypa på väggarna.

Det blir ju inte så jättemycket planerande för oss eftersom vi kommer anlita en arrangör. Men lite val får vi ju göra, t.ex. musik. Sen ska man ju veta hur man vill ha frisyren och troligtvis ska jag sy upp en klänning där, så då ska jag väl ha et hum om vad jag vill ha

• Cia80

lusse,
    Ja, förhoppningsvis så. Vågar inte tro på det förräns det verkligen skett.

Jag minns inte riktigt vad vi räknade ut att det skulle kosta, men jag har för mig att det inte var mer än ca 5000 som en "dyr" klänning skulle gå på. Beror ju på hur man vill att den ska se ut. Men billigare än i Sverige ialla fall

Ja, BT känns inte så roligt. Kanske skulle ta och registrera mig på gamman.se också. Måste bara se vad det är för nåt först

Svar på tråden SYLTFISK