SYLTFISK
Någon sida man kan kolla?
Aha, nu hänger jag med. Tack för länken.
Har ni några bra sidor för att kolla UJ? Måste säga att jag mer och mer överger buggan och just nu är jag helt inne på el cangaroo, tycker den är såå läcker.
Vårruset kanske man ska fungera på. Nej, jag tränar ju inget alls och är dessutom tjock så det är kanske inget alternativ.
Ullared, ullared, ullareed *klappar i händerna i takt*
Lusse, min sambo har väl ungefär samma sätt. Jag bestämmer eftersom han inte bryr sig.
Skulle också vilja ha svart med lime. Gillar inte grundfärgen i jungel lime mfl. Vill ha svart som basfärg.
Fröken: jag tog äl-test denna månaden för att se om kroppen funkar och jag har ägglossning så nu kan jag släppa det.
Yoyna: bra att veta att fler väntar tillsammans med mig. Förut var jag bland de först i listan men inte längre.
coolt med rosa till en kille.
Själv tycker jag att el cangaroo har snyggare färger. De har inte så många som cc men de har de enkla med svart bas, rosa, blå eller grön till.
Man kanske borde kolla in vagnarna irl innan man blir för fixerad vid en speciell vagn och färg. Risken är att man blir ruskigt besviken och har svårt att hitta någon annan om det behövs senare.
Prisuppgifter på vagnarna - hittar ni det på el sida eller måste man kolla hos återförsäljarna?