• Frila2

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-11 22:28:52 följande:
    Fröken: Ja visst är CC jättefin! Finns många fina färger att välja på också =) Du var förtjust i racing red va? Jag gillar jungle pink, jungle lime och jungle, även copper är fin. Hehe gillar många av färgerna! =)inte lätt att välja sen. I augusti kommer ju nya modeller/färger, spännande!
    Kan någon förklara för oinsatta mig: CC? Va?
    Någon sida man kan kolla?
  • Frila2

Aha, nu hänger jag med. Tack för länken.

Har ni några bra sidor för att kolla UJ? Måste säga att jag mer och mer överger buggan och just nu är jag helt inne på el cangaroo, tycker den är såå läcker.
    Vårruset kanske man ska fungera på. Nej, jag tränar ju inget alls och är dessutom tjock så det är kanske inget alternativ.

• Frila2

Ullared, ullared, ullareed *klappar i händerna i takt*

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-11 22:48:22 följande:
    kollade in cc:n med citykorg nu. Jag är såld, kan jag säga.... LOVE IT!
    Endast 11 kg med citykorgen. Det du. Fler och fler fördelar med El CC som jag ser det.
  • Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-11 23:07:50 följande:
    Frila: Ja jag vet inte varför jag inte tänkte på den tidigare, var kanske alldeles för insnöad på edgen. Men nu är jag säker jag ska ha en CC. EL lanserar ju nya kollektion i augusti, undrar om de gör ändringar på cc?
    Jag har varit helt inne på buggan så jag blev riktigt paff när jag såg att el cc inte var så tung som jag trodde att den skulle vara.
    Vilken koll ni har. Ny kollektion i augusti. Nya färger bara eller nya modeller också?
  • Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:13:13 följande:
    Nu har jag och sambon "valt" färger på vagnen tillsammans. Strike på sittdelen och jungle lime på city-korgen. Vad tycker ni? Sambon är inte så mycket för gulli-gull och gillar det lite häftigare, så han var faktiskt rätt tveksam på junge-lime...Han gjorde iallafall ett tappert försök till att låtsas vara intresserad av att titta på vagnar.skrutt: Flyttar över vår diskussion från start-tråden...Vi har haft ett ordentligt prat om starten och jag kan väl säga att det är helt uteslutet med tjuvstart för oss. Han sa rent ut att "jag vill verkligen inte"... Så bättre lycka för er, tjejer! Men det är ju bara 7,5 månad kvar ändå... Det är ju inte så himla länge ju!
    Du och jag får stötta varandra när alla andra startar. Men det är faktiskt 7,5 månader kvar och han kanske ändrar sig under den perioden. Även om det inte är troligt att min gör det. Men han kollade på vagnar!! Vilken grej, ska se om sambon kan tänka sig det. Han suckar bara och säger att det behöver vi inte kolla på nu.
  • Frila2

Lusse, min sambo har väl ungefär samma sätt. Jag bestämmer eftersom han inte bryr sig.
     Skulle också vilja ha svart med lime. Gillar inte grundfärgen i jungel lime mfl. Vill ha svart som basfärg.

• Frila2

Fröken: jag tog äl-test denna månaden för att se om kroppen funkar och jag har ägglossning så nu kan jag släppa det.

Yoyna: bra att veta att fler väntar tillsammans med mig. Förut var jag bland de först i listan men inte längre. 

• Frila2

coolt med rosa till en kille.
    Själv tycker jag att el cangaroo har snyggare färger. De har inte så många som cc men de har de enkla med svart bas, rosa, blå eller grön till.

• Frila2

Man kanske borde kolla in vagnarna irl innan man blir för fixerad vid en speciell vagn och färg. Risken är att man blir ruskigt besviken och har svårt att hitta någon annan om det behövs senare.

Prisuppgifter på vagnarna - hittar ni det på el sida eller måste man kolla hos återförsäljarna? 

Svar på tråden SYLTFISK