Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Ja verkligen Cia! Fast jag förstår att du är nervös!

• Skrutt 83

Frila: Hehe ja eller hur, lite fiffigt iallafall =) Hur står det till med dig idag då?

Lusse: Ja vi hoppas på att det är glädjetårar!

• Skrutt 83

Frila: Vad skönt! Jo tack det är bra, har försökt plugga lite men gick si så där, hamnar på denna sida hela tiden =) Ikväll blir det nog mys med sambon å kanske nån bra film eller serie!

Kom på att Cia skulle spela golf 18.00 så vi får nog spännt vänta på svar ett tag till!

• Skrutt 83

Frila: Vad trevligt med fika tillsammans med goa vänner!

Lusse: Samma här håller på att bli knäpp! Önskar att tiden gick ytterligare snabbare, sen kan den väl sakta ner igen när man +:at!

• Skrutt 83

Lusse: Ja eller hur! Vi kommer snacka ihjäl oss, men åhh vad kul det ska bli!! Längtar så mkt till att få välja vagn, är lite avis på dig som redan valt vad du vill ha för någon. Finns ju så många att välja på!

Fi: Oj, det låter livsfarligt att ha bilstolarna så, mmm gott med hemlagad pizza, här hemma bjöds det på tacos idag, mums! Blir ju utan brödet för min del men gott som det är, gör på qourn ist för köttfärs, så gott!

• Skrutt 83

Lusse: Hehe sambon min har ingen favvovagn, får han inte att kolla på dem ännu =) När vi pratat om det så kom vi fram till att vi vill ha en vagn som tar sig fram överallt och är hyfsat smidig men stabil vi vill nämligen kunna jogga med vagnen! Blev så chockad att sambon ens hade ett seriöst samtal om vagn, här blir man glad för det lilla =)

• Skrutt 83

Lusse: Nää helt korrekt! Älskar edgen men den är för klumpig har jag fått inse. Jo det vore ju bra med svängbara hjul just för det. Får se hur det blir. Kanske blir emmaljunga cerox 360. Haha känner jag oss blir det säkert ingen jogging med vagn, känns bra i tanken men säkert jobbigare i praktiken. Kanske inte så kul för en nyfödd att skumpa runt blir nog när den är lite äldre.

• Skrutt 83

Lusse: Tack för tipset, ja jag har varit inne lite på city cross, den är ett starkt kort! Får se hur det blir! Man har ju gott om tid på sig att bestämma (tyvärr) :)

Vad har du för planer för kvällen då?

• Skrutt 83

Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!

• Skrutt 83

Fi: www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE så otroligt fin. Så kan man ha citykorg till om man vill och annars köra på lift.

Lusse: Ok, inga planer jag heller. Se nån film m sambon kanske.. Ja jag ÄLSKAR att planera jag med, nää helt oförståligt att man kan beställa så sent. Ja precis, inget problem att inte styret är svängbart. Ojj inte så kul att den låter mkt kanske.. Blir ju tyvärr lite mer ljud med den typen av hjul

Svar på tråden SYLTFISK