SYLTFISK
Tack för grattis lusse! Du är så duktig som tar dig till gymmet, jag vill oxå!
Träna åt mig med okej?
Tack för grattis lusse! Du är så duktig som tar dig till gymmet, jag vill oxå!
Träna åt mig med okej?
Åh... Då får vi snällt vänta Cia!
Hitta på å hitta på... Är ju på jobbet, så det blir mest medicin, såromläggningar, ta hand om sånt som dyker upp!
När jag slutar ska vi fortsätta med badrummet!
Hur var det lusse, ni kör med skydd än va? Håller tummarna för regelbunden mens!
Håller tummarna för dig oxå Cia! Men inte för regelbunden mens...
Lusse: Tur iaf att vi syltisar håller ihop. Skit i resten liksom!
Men vi syltfiskar har väl redan kommit överens om att vi håller ihop oavsett när det blir start? Vi kallar oss ju inte heller 08:or!
Men klart du får Cia!!! Hur kan du ens komma på en så dum tanke! Det blir ju bara roligt för oss att följa dig! Tycker jag iaf!
Tack Skrutt! Ja, det känns bra! Men idag har jag faktist ätit lite godis, och imorn ska vi till kompisar på kvällen å grilla, så då går jag väl upp igen.
Men ska försöka fortsätta shaka nästa vecka med!
Trist med tentan, då blir det att plugga i sommar då!?
Jag vill slappa med dig lusse!
Men hallå presens!!! Klart det är din tråd!!! Vad är det frågan om här? Cia tror hon ska bli bojkottad om hon blir gravid å presens känner sig inte hemma...
Uppryckning tjejer! Ni är ju en del av mitt liv nu! Våga er inte på att försvinna!
Hej tjejer!
Idag har jag inte hållt mig till diet, har varit å hälsat på kompisar i Västerås (tittade efter dig Thulan!)
. Blev både lunch å middag med vanlig mat, pluss godis. Så jag kan lätt säga att jag fått tillräckligt med energi för en vecka till med naturdiet!
Vilka konstiga test du måste fått tag i Cia, det låter otroligt märkligt!!! Testa en annan sort imorn! Håller tummarna!
Ah, oskyddat lusse!? Då är det nog snart dax för test för dig med!
Presens: Tror du att en mamma innerst inne någonsin ger upp hoppet om barnbarn? Det tror nog inte jag! Din mamma hoppas säkert! Å va glad hon kommer bli när ni renoverat färdigt!
Bmi skiter jag oxå i, betydligt bättre att känna efter hur man känner sig!
Tycker inte heller att man kan se bmi-måttet kan ses som det enda riktiga.
Att jag undviker vågen beror till stor del på att jag hade ätstörningar som yngre, vägde mig dagligen. Har kommit över det nu, men vet att jag bara mår dåligt av att se vad jag väger. Bättre att vara lyckligt ovetande liksom!
Kan ju erkänna att jag fick en lätt chock när jag vägde mig nån vecka innan A föddes...