SYLTFISK
Fröken: Lycka till med plugget och sovgott! Ska snart ta en dejt med John Blund jag med, är så trött! Jepp hörs imorgon! Är så glad att jag har er också!
Fröken: Lycka till med plugget och sovgott! Ska snart ta en dejt med John Blund jag med, är så trött! Jepp hörs imorgon! Är så glad att jag har er också!
Godnatt på er tjejer! Tack för att ni finns och för att ni gör längtan och väntan så mycket lättare, vet inte vad jag skulle gjort utan er! Hörs imorgon! Kram på er!
Hej tjejer!
Cia: Vad synd att det blir till att vänta lite längre på bröllopet än vad du hoppats på men precis som de andra sagt så har du ju nu en massa tid på dig att planera det mest perfekta bröllopet!
Fi: Åhh vilket fint bröllopslöfte!! Önskar att vi också kommer skriva våra själva!
Lusse: Men vad kul att han sa så!! Bröllop -08 vad häftigt det vore, då kanske bebben blir en liten smekmånadsbebbe? Du ska se att han nog drar in på väntetiden för bebbe också!
Igår kväll blev jag nog världens lyckligaste! Efter lite disskusion med älsklingen kom det fram att han är så gott som redo! Vi pratade om barn och han sa om ett år kanske, när jag då frågade om det skulle göra så stor skillnad på ett halvår dvs i augusti, han sa då att det kanske det inte skulle. Så vi har bestämmt att om allt känns rätt i augusti så skjuter vi skarpt från början och annars blir det avbrutet!!! Åhhh jag är så otroligt lycklig just nu!! Trodde aldrig denna dag skulle komma!!
Måste sova nu ska upp tidigt imorgon, kikar in imorgon igen! Ville bara berätta den glada nyheten för er! =)
Sov så gott tjejer, och tack för att ni finns! Kram
Lusse: Ja tack det är en helt otrolig känsla! Blev så chockad när han sa det. Har gått med ett fånigt leende på läpparna hela dagen! Nu är det bara att hoppas på att han inte får kalla fötter! Du ska se att din sambo kommer korta ner er tid också! Trodde aldrig att min sambo skulle vika en tumm, men det hände!
Cia: Tack! Ja helt otroligt, hoppas bara att han inte får kalla fötter! Vi kör ju bara skarpt om det känns helt rätt för båda men det lutar åt det iallafall och det räcker för att jag ska bli aldelles varm inombords vid bara tanken!
Åhh jag som skulle lägga mig, inte så lätt när ni finns att prata bebis å annat kul med! =)
Kelso: Ja förhoppningsvis! Eller tar sista pillret 19 augusti så det blir väl snarare septerber. Känns allt rätt då så, det är preliminärt så iallafall och jag är världens lyckligaste! Hoppas du lyckas övertala sambon! =) Jag börjar bli sjukt nervös nu när det blev så verkligt, kommer vi klara det? Kommer vi ha råd? Kommer förhållandet överleva? Antar att det är rätt naturligt!
Cia: Ja och risken att en liten rackare smiter finns ju som sagt fortfarande! =) Jag håller tummarna så hårt jag bara kan!
Kelso: Haha vilken bra beskrivning! Jo jag är säker på att jag och sambon är förevigt också, vi har hängt ihop sedan vi var 16. Men man nojjar ju för allt! Men det är klart man klarar det man får vara duktig på att vårda förhållandet!
Cia: Nää man ska ju inte det, lite så jag känner också men ändå blir man ju så glad! Hoppas på start i höst för er också!
Fröken: Tack så mkt! Jag hoppas verkligen att det blir tjuvstart för dig också! Då kanske vi +:ar samtidigt!! ÅÅÅhh vad kul det vore, ja det vore perfekt med en liten juni-bebis! =) Ja kanske ett bra knep, han verkar liksom hunnit vänja sig med tanken! Livrädd att han ska få kalla fötter bara... Men det är rätt skönt som vi bestämmt nu, att sluta m piller och bara köra, kanske varva med avbrutet och skarpt och låta ödet bestämma?
Cia: Vad bra! Du måste hålla oss uppdaterade! =)