Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Ja www.svartbrud.se har ju fått eget community och så ju...!

Ja bröllop i samband med dop vore en idé, då sparar man ju in på mat och lokal och kan lägga de pengarna på klänning och "appearance" Samtidigt som man får ha sitt älskade barn med sig på sin stora dag...tål att tänkas på!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-07 21:44:21 följande:
    Planeringen tror jag att jag skulle gilla, om jag kände att tiden räckte till. Älskar att pyssla! Sen måste jag väl iofs erkänna att jag egentligen gillar att stå i centrum (har väl inte gått musikalutbildningar för inte), sambon däremot skulle nog hellre dö än att t.ex. behöva dansa bröllopsvals! Kanske får jag gifta mig hed mig själv???
    Du får köra med kombinerat dop så kan du valsa runt med den lill*
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-07 21:45:18 följande:
    Hmm... Funderar på om jag inte ska fråga sambon om vad han tycker om bröllop till nästa dop (om det blir nått förstås, hoppas!)
    Ja, bara för att man kör i samband med dop så kan man ju ändå göra ch ha allt som ett vanligt bröllop. Många brukar ju göra så att dem håller det enkelt men det vill inte jag
  • enlitenbitkaka

Vi har jättemycket tvillingar i släkten på både mammas och pappas sida men inga i "vårt" led. Dvs. mamma, pappa och mor/farföräldrar är inte tvillingar så jag tror inte vi får några heller Usch...hemska tanke med TVÅ barn när man pluggar....nej jag nöjer mig med ett i taget!

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-07 22:41:26 följande:
    www.hemnet.se/a.aspDenna kan jag allt tänka mig.
    Vad fin! Älska HemNet
    Skrutt 83 skrev 2007-05-07 22:42:38 följande:
    Nu har jag precis tagit första tabletten på "4 sista" kartan, ska bli SÅ skönt att sluta. Har ni pratat nå mer om hur ni ska göra Lusse? Blir det gummi i augusti eller tror du att du slipper undan? =) Har läst en massa trådar där man skriver att de började med gummi sedan avbrutet å sedan har de kännt sig redo. Verkar vara många killar som inte vågar ta steget ut och börja på riktigt, utan föredrar en mjukstart!
    Har bara pratat löst om det. Han säger att jag ska göra som jag vill och att han "stöttar" mig vad jag än väljer men om han fick bestämma så räcker det om jag slutar i januari. Men antingen så slutar jag i aug. eller så kör vi en kompromiss och slutar i november istället
  • enlitenbitkaka

Cia:
    Oja vad nervöst! Ska hålla tummarna för er

Fi:
    Vi vill också ha större men kommer nog bo kvar, trivs så bra här. Varför flytta då?

Skrutt:
    Den här Persona...har den något "bäst före datum"? Nästan 900:- + 150:- varje månad blir ju ganska mycket om man inte ens ska använda den ett halvår.

• enlitenbitkaka

Fröken:
    Tough day!

Godmorgon tjejer! Står på era scheman idag då? Har alla lika fullt upp som Fröken?

Drömde en "mardröm" inatt. Helt plötsligt skulle jag gifta mig.....allt va kaos! Brudklädseln? En vit klänning med röda blommor i polyester, en rosa kofta och vita sock-i-plast....*asg* Istället för vigselringar hade vi två graverade fat i någon fejkmetall! det ösregnade. Ingen av mina vänner eller min familj var där, bara sådana jag gått i samma klass som för typ tusen år sen.... Hua! Var nog drömmen som sa åt mig att vänta med bröllop tills jag har råd med det jag vill ha

• enlitenbitkaka
    Kelso skrev 2007-05-08 14:26:56 följande:
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:16:17 följande: hm...smart... men fan va dyr!! måste man han stickorna (är det ägglossningsstickor?)?
    Haha...så sa jag också

Dåligt av sambon att inte vilja knapra piller, Skrutt! Min skulle göra det om det fanns har han lovat
Svar på tråden SYLTFISK