Lusse: Ojojoj vad din sambo verkar redo. Hoppas att det känns ok för er båda när beskeden kommer. Jag har bara ett litet tips och det är väl att inte börja verkstan förrens ungefär okt-nov så man vet att man iallafall hinner läsa ett år. Självklart är det upp till er, men det är bara ett litet tips. Rätt skönt att ha ett helt år avklarat! Skulle ju även bli perfekt om det tog sig på 1a försöket och man fick en juni-bebis, lagom till sommarlovet!
Cia: Fy vad jobbigt för dig gumman. Hoppas att det ordnar upp sig snart. Inget kul att längta såååå mycket ju!
Måste även berätta vad min sambo sa idag: Vi lästa nyheterna på internet och där var en liten kille som blivit biten av en råtta när han låg i sin vagn.
Då sa sambon att han ville iallafall ha en rått-säker vagn.
Jag: Ja men då kollar vi på vagnar nu då.
Han: Okej
Jag slog upp teutoniakatalogen och Emmaljunga i Acrobat Reader och han säger: Ja, jag vill inte ha en trehjuling och inte en sån där teutonia.
Jag öppnade EL istället och visade på vagnarna. Helt plötsligt säger han: Den där då? (EL Edge duo combi)
Jag: Njae, den är så stor.
Sen tittar han på ceroxen och säger, den tar vi, med en sån där lift till.
Jag: Okej...
Sedan när vi åker i bilen frågar jag honom; Börjar du se fram emot januari nu?
Han: Mmmmm
Jag: Det ska bli rätt kul va?
Han: Aaaaa
Vad har hänt med min anti-sambo? Jag börjar hoppas mer och mer att jag har en jättevillig sambo med jättelängtan i januari!
Oj vad långt det blev!